Προβολή Χωρίς τίτλο σε χάρτη μεγαλύτερου μεγέθους

Τρίτη 8 Μαρτίου 2011

Μπελούτσι: «Έκανα σεξ στα 14»


   Μια πραγματικά αποκαλυπτική συνέντευξη έδωσε η εκρηκτική Μόνικα Μπελούτσι στο ιταλικό περιοδικό Anna, αποκαλύπτοντας μεταξύ άλλων ότι για πρώτη φορά στη ζωή της έκανε σεξ στα 14!
Ήταν με το νεαρό που τότε είχε σχέση, αλλά όπως λέει δεν έγινε κρυφά: «Το γνώριζαν όμως και οι γονείς μου, δύο υπέροχοι άνθρωποι, γιατί στο σπίτι μας μιλούσαμε ανοιχτά».
Η Μπελούτσι αναφέρθηκε μάλιστα και στα πρώτα της επαγγελματικά βήματα τα οποία δεν ήταν ιδιαιτέρως εύκολα. Όπως λέει δεν ήθελε να γίνει ηθοποιός αλλά μοντέλο:
«Έφυγα από το πατρικό μου σπίτι με όνειρα να γίνω μοντέλο. Δεν περίμενα ότι θα γινόμουν ηθοποιός.. Στην αρχή της καριέρας μου, όταν ήμουν πολύ νέα, μου έτυχε δύο ή τρεις φορές να με καλέσουν σε γεύμα ή σε πάρτι και να βρεθώ αντιμέτωπη με δυσάρεστες και άβολες καταστάσεις. Ήταν βραδιές αμφιβόλου ηθικής. Όμως κάτι τέτοιες ώρες έχεις δύο λύσεις: ή κάθεσαι ή τα παρατάς και φεύγεις πληρώνοντας το τίμημα. Που σημαίνει ότι απαρνιέσαι μια καλή ευκαιρία ανάδειξής σου και ξεκινάς πάλι να ψάχνεις δουλειά».
Η Μόνικα Μπελούτσι παίρνει θέση και στο σκάνδαλο Ρουμπι: «Κάθε γυναίκα είναι διαφορετική και καμιά μας δεν μπορεί να την κρίνει, γιατί δεν έχει ζήσει τις δικές της εμπειρίες, είναι κακό να διδάσκεις ηθική, όταν δεν γνωρίζεις τους άλλους».
Τέλος, όπως υποστηρίζει το σημαντικότερο πρόβλημα των εφήβων σήμερα δεν είναι το σεξ αλλά το αλκοόλ, τα ναρκωτικά, η ανεργία και το ότι οι γονείς εργάζονται για να τα βγάλουν πέρα και δεν έχουν χρόνο να μιλάνε με τα παιδιά τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου