Προβολή Χωρίς τίτλο σε χάρτη μεγαλύτερου μεγέθους

Τετάρτη 25 Μαΐου 2011

Σπύρος Σούλης: «Σέβομαι τις αποφάσεις του καναλιού μου»


«Δεν είναι φορτίο να μπορείς να προσφέρεις, να δίνεις χαρά. Δεν είναι φορτίο να δουλεύεις για τους συνανθρώπους σου. Αυτό είναι ευτυχία, χαρά» εξομολογείται σε συνέντευξή του στο «TV Έθνος» ο Σπύρος Σούλης.
 Στην ερώτηση πώς διαχειρίζεται σε προσωπικό επίπεδο τα προβλήματα των ανθρώπων που ζητούν την βοήθειά του, απαντά: «Αντλώ δύναμη, βλέπω ανθρώπους που τους θαυμάζω, τους
θεωρώ ήρωες. Με επηρεάζει μόνο θετικά. Όλα αυτά είναι μαθήματα ζωής κάθε εβδομάδα».

Από την άλλη, ερωτηθείς αν σκοπός της εκπομπής «Με το δεξί» είναι να αναδεικνύονται τα προβλήματα των ανθρώπων, επισημαίνει: «Αυτοσκοπός δεν είναι να εντρυφήσουμε στο πρόβλημα ούτε να το αναδείξουμε. Υπάρχει μια ουσιαστική κόκκινη γραμμή που δεν περνάμε και είμαστε εκεί για να προσφέρουμε το χαμόγελο και τη λύση».

Όσο για το ενδεχόμενο να μείνει εκτός τηλεόρασης, εξηγεί: «Τα δυο χρόνια που είμαι στον ANT1 υπάρχει μια πλήρης σύμπνοια σε αυτά που κάνουμε μαζί και σέβομαι τις αποφάσεις του καναλιού μου, όποιες κι αν είναι αυτές, και έτσι θα πράξω. Ειλικρινά δεν επιτρέπω στον εαυτό μου να έχει τέτοια άγχη. Η προσοχή μου είναι να κάνω όσο καλύτερα γίνεται αυτό που κάνω».   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου