Προβολή Χωρίς τίτλο σε χάρτη μεγαλύτερου μεγέθους

Πέμπτη 9 Ιουνίου 2011

«Είχα την ευκαιρία να σκοτώσω τον Έλβις Πρίσλεϊ»


   Αποκαλυπτικός ήταν ο Άλις Κούπερ σε συνέντευξη που παραχώρησε στη "Mirror". Ο 63χρονος τραγουδιστής αποκάλυψε πως το 1971 όπου και βρέθηκε στη σουίτα του Έλβις Πρίσλεϊ, είχε την ευκαιρία να σκοτώσει τον «βασιλιά» της ροκ εν ρολ.
«Τότε ήταν στην καλύτερη περίοδο της καριέρας του. Ανέβηκα
στο δωμάτιο του ξενοδοχείου του και στην είσοδο με έψαξαν για όπλο. Ακόμα δεν έχω καταλάβει το λόγο που μου έκαναν έλεγχο, γιατί το μέρος μέσα ήταν γεμάτο από τέτοια», αναφέρει αρχικά ο εκκεντρικός ροκάς.
Αργότερα άρχισε να διηγείται πως μπήκε στον πειρασμό να δολοφονήσει τον Πρίσλεϊ, με σκοπό να μείνει στην ιστορία ως ο άνθρωπος που σκότωσε τον «βασιλιά» της ροκ εν ρολ:
«Ο Έλβις με πήγε στην κουζίνα, όπου άνοιξε ένα συρτάρι, τράβηξε από μέσα ένα γεμάτο πιστόλι, μου το έδωσε και μου ζήτησε να σημαδέψω το κεφάλι του.
Παραδόξως, οι άντρες της ασφάλειάς του δεν είδαν τη σκηνή, διαφορετικά τώρα θα ήμουν νεκρός και τότε ήταν που άρχισαν οι φωνές. «Καν' το και θα μείνεις στην ιστορία. Θα είσαι αυτός που σκότωσε τον Έλβις», άκουγα από το ένα μου αφτί. «Δε μπορείς να σκοτώσεις τον Βασιλιά. Τραυμάτισέ τον μόνο και θα φας λίγα χρονάκια», άκουγα από το άλλο.
Τελικά, λίγα δευτερόλεπτα αργότερα πήρα το μάθημά μου από τον Έλβις, καθώς με μια αστραπιαία κίνηση χτύπησε το όπλο με το πόδι του και με ακινητοποίησε, λέγοντάς μου πως έτσι εξουδετερώνεις κάποιον με όπλο», ήταν τα λόγια του.
Ο 63χρονος τραγουδιστής-ηθοποιός αναφέρει μεταξύ άλλων πως ένας από τους στόχους της ζωής του ήταν να γίνει επαγγελματίας αλκοολικός όπως ο Τζίμ Μόρινοσον, ο Τζίμι Χέντριξ και η Τζάνις Τζόπλιν:
«Ήθελα η ζωή μου να συμβαδίζει με εκείνη του Τζιμ Μόρινσον ο οποίος ήταν επαγγελματίας αλκοολικός, όπως η Τζάνις Τζόπλιν και ο Τζίμι Χέντριξ. Ξαφνικά όμως συνειδητοποίησα πως ο κάθε ένας από αυτούς καταστράφηκε και πέθανε πριν τα 27 του χρόνια.
Το σώμα σου δεν μπορεί να αντέξει αυτόν τον τρόπο ζωής. Εμείς που γλιτώσαμε το οφείλουμε στο ότι ανήκαμε στην νεότερη γενιά. Ήμαστε αρκετά τυχεροί που καταφέραμε να συνειδητοποιήσουμε την σοβαρότητα μιας τέτοιας κατάστασης. Εγώ και ο Στήβ Τάιλερ των Aerosmith μπορούμε και δουλεύουμε ακόμα στον χώρο μας διότι ξεφύγαμε από αυτές τις καταστάσεις την σωστή στιγμή», τόνισε χαρακτηριστικά.
Ο Κούπερ περιγράφει το περιστατικό το οποίο τον οδήγησε στην απόφαση να κόψει το αλκόολ, το οποίο του άλλαξε ουσιαστικά τη ζωή:
«Ένα πρωί ξύπνησα και έβγαζα αίμα από το στόμα μου. Έκανα εμετό και έβγαζα αίμα. Όταν πήγα στο νοσοκομείο ο ιατρός μου είπε « έχεις δύο εβδομάδες ειδάλλως θα πεθάνεις», κατάλαβα από το βλέμμα του ότι δεν αστειευόταν καθόλου.
Έπρεπε να πάω σε ένα νοσοκομείο προκειμένου να αποτοξινωθώ αλλιώς εξαιτίας της φυσικής μου κατάστασης θα είχα σοβαρότερα προβλήματα υγείας».
Ένα από τα πρόσφατα «κατορθώματά» του είναι η Lady Gaga. Ο Αμερικανός σούπερ σταρ είναι ο κύριος υπαίτιος για τον τρόπο που εμφανίζεται η νεαρή Αμερικανίδα στις εξόδους της και στις συναυλίες της.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου