Προβολή Χωρίς τίτλο σε χάρτη μεγαλύτερου μεγέθους

Σάββατο 18 Ιουνίου 2011

«Πέρασα επιλόχεια κατάθλιψη»


Στο περιοδικό «people» μίλησε η Ελένη Πετρουλάκη, η οποία εξομολογήθηκε ότι όταν γεννήθηκαν οι δίδυμες κόρες της πέρασε από επιλόχεια κατάθλιψη.

«Όταν γεννήθηκαν οι δίδυμες κόρες μου, πέρασα επιλόχεια κατάθλιψη που κράτησε τρεις μήνες. Έκλαιγα ατέλειωτα κάθε μέρα. Όμως η πιο δύσκολη περίοδος στην ζωή μου δεν ήταν η περίοδος που περνούσα την επιλόχεια κατάθλιψη αλλά στην τελευταία μου εγκυμοσύνη όταν τέσσερις μήνες μετά τον
τοκετό, παρουσιάστηκε μια πολύ σοβαρή επιπλοκή», τόνισε και συνέχισε:

«Η κατάστασή μου ήταν εξαιρετικά κρίσιμη. Πραγματικά κινδύνεψε η ζωή μου. Τότε τρόμαξα πάρα πολύ και το μόνο που απασχολούσε την σκέψη μου ήταν τι θα απογίνουν τα παιδιά μου αν συμβεί κάτι κακό».   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου