Προβολή Χωρίς τίτλο σε χάρτη μεγαλύτερου μεγέθους

Παρασκευή 20 Μαΐου 2011

Οι ιδιοκτήτες SEAT στην Ελλάδα είναι οι πιο ικανοποιημένοι πελάτες


Μία πολύ σημαντική διάκριση κατάφερε να αποσπάσει η ελληνική εισαγωγική εταιρεία των αυτοκινήτων SEAT, κατακτώντας την πρώτη θέση στην έρευνα IACS (International After Sales Customer Satisfaction) για το 2010. Η συγκεκριμένη, που πραγματοποιείται κάθε χρόνο, εξετάζει την ικανοποίηση των πελατών με οχήματα ηλικίας έως δύο ετών, σε διάφορους τομείς.


Για το 2010, το ερωτηματολόγιο απάντησαν περισσότεροι από 1.500 κάτοχοι αυτοκινήτων διαφόρων μαρκών. Στην έρευνα αξιολογούνται τομείς όπως, ικανοποίηση συνολικά από το αυτοκίνητο και τον dealer, ικανοποίηση από την ποιότητα του αυτοκινήτου, ικανοποίηση από το service γενικά αλλά και από την τελευταία επίσκεψη σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο, αριθμός επαναλαμβανόμενων επισκευών, πιθανή πιστότητα στην μάρκα, το συνεργείο και τον dealer, ικανότητα του συνεργάτη να καταλαβαίνει τα προβλήματα, να τηρεί τις προθεσμίες και να εξηγεί τις απαιτούμενες εργασίες κ.ά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου