Για το 2010, το ερωτηματολόγιο απάντησαν περισσότεροι από 1.500 κάτοχοι αυτοκινήτων διαφόρων μαρκών. Στην έρευνα αξιολογούνται τομείς όπως, ικανοποίηση συνολικά από το αυτοκίνητο και τον dealer, ικανοποίηση από την ποιότητα του αυτοκινήτου, ικανοποίηση από το service γενικά αλλά και από την τελευταία επίσκεψη σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο, αριθμός επαναλαμβανόμενων επισκευών, πιθανή πιστότητα στην μάρκα, το συνεργείο και τον dealer, ικανότητα του συνεργάτη να καταλαβαίνει τα προβλήματα, να τηρεί τις προθεσμίες και να εξηγεί τις απαιτούμενες εργασίες κ.ά.
Παρασκευή 20 Μαΐου 2011
Οι ιδιοκτήτες SEAT στην Ελλάδα είναι οι πιο ικανοποιημένοι πελάτες
Για το 2010, το ερωτηματολόγιο απάντησαν περισσότεροι από 1.500 κάτοχοι αυτοκινήτων διαφόρων μαρκών. Στην έρευνα αξιολογούνται τομείς όπως, ικανοποίηση συνολικά από το αυτοκίνητο και τον dealer, ικανοποίηση από την ποιότητα του αυτοκινήτου, ικανοποίηση από το service γενικά αλλά και από την τελευταία επίσκεψη σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο, αριθμός επαναλαμβανόμενων επισκευών, πιθανή πιστότητα στην μάρκα, το συνεργείο και τον dealer, ικανότητα του συνεργάτη να καταλαβαίνει τα προβλήματα, να τηρεί τις προθεσμίες και να εξηγεί τις απαιτούμενες εργασίες κ.ά.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου