Προβολή Χωρίς τίτλο σε χάρτη μεγαλύτερου μεγέθους

Παρασκευή 11 Μαρτίου 2011

«Εξαίρετος σεναριογράφος ο κ. Μπέος»




Λίγη ώρα μετά την συνέντευξη Τύπου του Αχιλλέα Μπέου, ο Νικόλας Πατέρας πέρασε στην αντεπίθεση, μέσω γραπτής δήλωσής του.

Ο πρώην πρόεδρος του Παναθηναϊκού, ο οποίος κατηγορήθηκε από τον
μεγαλομέτοχο της ΠΑΕ Ολυμπιακός Βόλου ως υποκλοπέας των κασετών, που έβγαλε στο φως της δημοσιότητας ο Αλέξης Κούγιας, χαρακτήρισε τον Μπέο εξαίρετο σεναριογράφο, ξεκαθαρίζοντας παράλληλα  πως δεν έχει καμία κασέτα στα χέρια του.

Αναλυτικά η ανακοίνωση του Νικόλα Πατέρα:

«Ο κ. Μπέος, εκτός από πετυχημένος παράγοντας, πολυτάλαντος και λαλίστατος, μας απέδειξε σήμερα ότι είναι και εξαιρετικός σεναριογράφος. Επαναλαμβάνω ότι δεν έχω δώσει κασέτες σε οποιονδήποτε, διότι δεν έχω κασέτες στην κατοχή μου. Εάν είχαν έρθει κασέτες στην κατοχή μου, θα τις είχα παραδώσει στον αρμόδιο εισαγγελέα. Τέλος, όσον αφορά τους συκοφαντικούς σε βάρος μου χαρακτηρισμούς του κ. Μπέου θα επιληφθεί του θέματος η δικαιοσύνη όπου θα κληθεί να αποδείξει τους ισχυρισμούς του».      

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου