Προβολή Χωρίς τίτλο σε χάρτη μεγαλύτερου μεγέθους

Παρασκευή 11 Μαρτίου 2011

«Πατροκτόνος» ο Μπέος


Mε εντυπωσιακό τρόπο ο Αχιλλέας Μπέος κατά την διάρκεια της συνέντευξης Τύπου, αφού αναγνώρισε τη φωνή του στις συνομιλίες που είδαν το φως της δημοσιότητας, κατήγγειλε ως υποκλοπέα τον εφοπλιστή, Νίκο Πατέρα.


Εξέφρασε την έκπληξή του για τη συγκεκριμένη πράξη του πρώην φίλου του και κατήγγειλε ότι το περιεχόμενο των συνομιλιών είναι μονταρισμένο. Πετώντας το μπαλάκι στη Δικαιοσύνη, αποφάσισε ο ίδιος ότι το περιεχόμενο των συνομιλιών, έστω και μονταρισμένο, δεν μπορεί να αποτελέσει προανακριτικό υλικό.

Είναι φανερό ότι ο βόθρος του ποδοσφαίρου έχει ανοίξει. Από δω και πέρα, τον λόγο έχει η Πολιτεία, εφόσον είναι σίγουρο ότι οι συγκεκριμένες συνομιλίες, που θα κάνουν το γύρο του κόσμου, διασύρουν τη χώρα μας ακόμα μία φορά.


    


Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Αχιλλέας Μπέος προανήγγειλε μηνύσεις σε βάρος των Πατέρα και Κούγια, ενώ παράλληλα ζήτησε από τον εισαγγελέα να προχωρήσει σε άρση του τηλεφωνικού απορρήτου, προκειμένου να διαπιστωθεί αν αυτός μίλησε με τον διαιτητή Δαλούκα.
Αναλυτικά τα λόγια του Αχιλλέα Μπέου:

Έχουμε τόσα κανάλια στην Ελλάδα; Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που μου δίνεται η ευκαιρία, επιτέλους, να πω τα πράγματα με το όνομά τους. Βρίσκομαι απέναντί σας και, αντί να εκθειάζετε το έργο που έχω κάνει στον Ολυμπιακό Βόλου, ασχολούμαστε με μια πραγματικά στημένη υπόθεση, από έναν άνθρωπο που δυστυχώς για μεγάλο διάστημα ήταν προσωπικός μου φίλος.

Σκοπός του ήταν να στιγματίσει εμένα προσωπικά, αφού εγώ ήμουν η αιτία να απομυθοποιεί μετά τη ρήξη που είχαμε στις 17/12 μετά το Δ.Σ. της Σούπερ Λίγκας. Μετά αποχώρησε μια για πάντα από τον χώρο του επαγγελματικού ποδοσφαίρου. Αυτός είναι ο Νικόλας Πατέρας.

Είχαμε επαφές πολλές φορές την ημέρα. Μου είχε εκμυστηρευτεί πως είχε καταγεγραμμένες συνομιλίες πολλών ανθρώπων, αλλά δεν πίστευα πως θα έκαναν το ίδιο και για τις δικές μας συζητήσεις. Αναρωτιέμαι σε τι κόσμο μεγαλώνω τα παιδιά μου.

Ουδέποτε ήμουν ρουφιάνος και δεν σκοπεύω να το κάνω στα 52 μου χρόνια. Προσωπικές μου συζητήσεις δεν πρόκειται να εκμυστηρευτώ, παρά μόνο αν είμαι υποχρεωμένος να προστατεύσω τον εαυτό μου. Αυτοί που δημιούργησαν την ιστορία, θα τους γυρίσει μπούμερανγκ.

Αυτά που αναφέρονται στις κασέτες είναι προϊόντα υποκλοπής και δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν. Δεν αποδεικνύεται διάπραξη από μέρους μου οποιουδήποτε ποινικού αδικήματος. Καλό είναι να ρωτήσετε, εσείς στα Μ.Μ.Ε., τις νομικές σας υπηρεσίες αν αυτά που λέω ή όχι ισχύουν. Καλό είναι να μην ακούτε μόνο την πλευρά του κυρίου Κούγια. Υπάρχουν και πολλοί καλύτεροι δικηγόροι.

Υποκλοπέας είναι ο Νικόλας Πατέρας. Θα αποδειχτεί από τη Δικαιοσύνη, όπου θα κληθεί να λογοδοτήσει. Η Δικαιοσύνη θα σταθεί στο ύψος της.

Σχετικά με τις κασέτες δεν έχω καμία στην κατοχή μου. Ενημερώθηκα από το Ίντερνετ. Έχω να δηλώσω κατηγορηματικά ότι είναι προϊόν γενικών συνομιλιών πολλών μηνών, άρα και υποκλοπών, συρραφή από αποσπάσματα προσωπικών διαλέξεων. Δηλαδή κατασκευασμένες στα μέτρα του υποκλοπέα Νίκου Πατέρα.

Στον Πατέρα και τον αντιφατικό Αλέξη Κούγια ταιριάζει η παροιμία «πήγαν για μαλλί και βγήκαν κουρεμένοι». Αφήνω σε όλους εσάς να κρίνετε την αξιοπιστία του κ. Κούγια. Έστω και έτσι, Αλέξη Κούγια, υπερασπιστή της Δικαιοσύνης, στην κασέτα δεν ακούγεται καμία άλλη φωνή πλην της δικής μου, πώς δέχτηκες να γίνεις συνεργός σε απόκρυψη στοιχείων;

Κύριοι Πιλάβιε, Βασάρα, Τεροβίτσα, εγώ προσωπικά, αν σας έχω εκβιάσει, καταγγείλτε το εδώ και τώρα. Σήμερα μετά το ξεγύμνωμα του υποκλοπέα Νίκου Πατέρα και του συνεργού του Αλέξη Κούγια απορώ τι θα πω... Αλέξη Κούγια έχεις τον χρόνο να επανορθώσεις, να ομολογήσεις τον υποκλοπέα Νίκο Πατέρα. Σήμερα, μετά τις δηλώσεις του Δαλούκα, ήδη Πατέρας και Κούγιας έπρεπε να ψάχνουν να κρυφτούν. Με τον κ. Δαλούκα τις όποιες διαφορές μας θα τις λύσουμε στα δικαστήρια

Πράγματι, μετά τον αγώνα μιλήσαμε με τον Δαλούκα σε έντονο ύφος, με αφορμή το γνωστό πέναλτι που έδωσε στον Παναθηναϊκό. Καλώ τον εισαγγελέα να κάνει άρση απορρήτου τώρα τόσο του δικού μου τηλεφώνου όσο και του Νικόλα Πατέρα, την επόμενη ημέρα του αγώνα Άρη - Παναθηναϊκού μεταξύ των ωρών 9.30-12.30 το πρωί και να αποδειχθεί ποιος πήρε ποιον και το αντικείμενο της συζήτησης.

Και αν μπει στον κόπο ο εισαγγελέας, ας επιχειρήσει να δει μήπως κατά λάθος ο ίδιος αριθμός του Πατέρα έχει επικοινωνήσει με τον Δαλούκα την ημέρα του αγώνα Άρη - Παναθηναϊκού. Για να πέσουν επιτέλους οι μάσκες!

Αυτή η κατάσταση θα φτάσει μέχρι τέλους. Δεν θα κουκουλωθεί, όπως οι κατηγορίες για τον ξυλοδαρμό του κύριου Βασσάρα. Λέτε όλοι να επέμβουν οι δικαστικοί λειτουργοί. Πού, κύριοι, να επέμβουν; Εγώ προκαλώ τον κύριο Πατέρα και τον κύριο Κούγια να πάνε τις γνήσιες κασέτες. Μέχρι τη Δευτέρα έχω δώσει εντολή στον δικηγόρο μου να καταθέσει μήνυση στους Πατέρα και Κούγια για κακουργηματικές πράξεις εις βάρος μου.

Επίσης, να σημειώσω ότι ο Θανάσης Κανελλόπουλος από σήμερα παύει να είναι προσωπικός μου δικηγόρος και στις επιχειρηματικές μου δραστηριότητες... Εδώ και 17 ημέρες ο κύριος Κανελλόπουλος έχει παραιτηθεί από το Δ.Σ. του Ολυμπιακού Βόλου.

Το κείμενο των κασετών που προσπαθούν να το εμφανίσουν ως ενιαίο αποτελεί συρραφή λέξεων και φράσεων. Δηλαδή,  μέσα από 50, 100 συνομιλίες επιλέξαμε αυτό που θέλαμε και φτιάξαμε κασέτες.
Αν είναι μάγκες, ας πάνε τις γνήσιες. Με αυτές τις κασέτες γελάει μέχρι και η ... Ταρζανία. Δυστυχώς εσείς, κάποιοι, τις πήρατε σοβαρά. Εγώ γελάω ακόμη.

Δεν προχώρησα σε αναλυτικότερες διαλέξεις που προκύπτουν από αυτές τις πλαστές κασέτες, γιατί είμαι στη διάθεσή σας να απαντήσω σε ό,τι θέλετε... Περιμένω...

Ακολουθούν ερωτήσεις από τους δημοσιογράφους

Γιατί πήρε τον Δαλούκα τηλέφωνο: «Θα σας πω γιατί τον πήρα. Γιατί είναι ένας διαιτητής από τον Βόλο και τον πήρα να του πω ότι το πέναλτι που έδωσε εκθέτει τον ίδιο και όλο τον Βόλο».

Για το «Βαγγέλη ψάξου...» που ακούγεται: «Πού ακούγεται αυτό; Δεν απαντάω σε κάτι που δεν έχω στα χέρια μου. Απαντάω για την κασέτα που είναι για το Άρης - Παναθηναϊκός. Εκεί να σας πω ό,τι θέλετε. Εγώ άλλη κασέτα δεν έχω ακούσει. Να σας πω όμως... Θα πρέπει να ξέρετε ότι με τη σημερινή τεχνολογία μπορούμε να επιλέξουμε από μία συζήτηση δύο ωρών πέντε, δέκα κουβέντες και να κάνουμε ένα κείμενο... Όταν μάλιστα δεν έχει αντίλογο. Δηλαδή τι κάνω εγώ, μιλάω στον εαυτό μου; Ο Νικόλας Πατέρας είναι 100% ο υποκλοπέας και ο Νικόλας Πατέρας είναι 100% ο συνομιλητής».

Ο λόγος που ηχογράφησε τις συνομιλίες του ο Νικόλας Πατέρας: «Ο λόγος που ηχογράφησε τις συνομιλίες του ο Νικόλας Πατέρας: «Τη συρραφή της κασέτας τη θεωρώ δεδομένη. Το είπε κι ο κ. Κούγιας. Το γιατί το έκανε ο κύριος Πατέρας, ρωτήστε τον. Προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι με προσωπικό κόστος βοήθησα, ώστε να διαλυθεί μια για πάντα η παράγκα των αδελφών Μητρόπουλων, έτσι έγινε και με τον Πατέρα. Έφυγε και δεν θα επιστρέψει ποτέ. Το ποδόσφαιρο δεν έχει ανάγκη από ανθρώπους σαν τον Πατέρα, έχει ανάγκη από αρσενικούς, από ανθρώπους που λένε τα πράγματα με το όνομά τους».

Για το αν στόχος είναι ο ίδιος ή ο Ολυμπιακός Βόλου: «Δεν νομίζω ότι είναι στόχος η ομάδα, διότι είναι μια από τις αγαπημένες ομάδες του κόσμου. Πιστεύω ότι στόχος είμαι μόνο εγώ, γιατί δεν μασάω από αυτούς. Αυτοί είναι οι περαστικοί. Υπάρχει λόγος κι ο κ. Πατέρας το είχε πει στο περιβάλλον του ότι θα τον βρω μπροστά του. Δεν είχε προηγηθεί η ρήξη στο Δ.Σ. της Superleague και τα όσα έγιναν. Άλλωστε, το έργο του είναι μεγάλο, αν κρίνουμε κι από τις μέρες του στον Εθνικό. Θα μείνει στην ιστορία».

Αν έχει τη δυνατότητα να βοηθήσει Ολυμπιακό και Παναθηναϊκό: «Κάποιοι άλλοι στη θέση μου θα το θεωρούσαν τίτλο τιμής, να μπορώ εγώ να βοηθήσω τον Ολυμπιακό Πειραιώς να πάρει το πρωτάθλημα».

Για τις σχέσεις του με Πατέρα και Μαρινάκη: «Οι σχέσεις μου με τον Νίκο Πατέρα  αποδεικνύονται από την παρουσία του στα γενέθλιά του στις 26 Αυγούστου -όσοι δεν ξέρετε, τότε έχει γενέθλια να του στείλετε λουλούδια- όσο κι από την κοινή παρουσία μου με τον Βαγγέλη Μαρινάκη στη Μύκονο, που είχαμε προσωπικές στιγμές, όταν βρήκα χρόνο να περάσω μαζί με τη γυναίκα μου.

Μια σχέση δεν δίνει δικαίωμα σε κάποιον να νομίζει ότι συμμετείχα σε πράξεις ανιδιοτελείς ή ιδιοτελείς ή αν θέλετε να υπήρχαν σκοπιμότητες. Το ίδιο και με τον Βαγγέλη Μαρινάκη. Αναμφισβήτητα έχω κάθε δικαίωμα να μιλάω με τον πρόεδρο της Superleague ή με παράγοντα άλλης ομάδας. Είναι επίσης δικαίωμά μου να επιλέξω πότε θα σταματήσω να είμαι φίλος με τον Πατέρα, τον Μαρινάκη, τον Καραλή ή οποιονδήποτε άλλον.

Για τις κασέτες: «Δεν μπορώ να πω ότι οι σχέσεις μου είχαν θεμιτά ή αθέμιτα μέσα. Ο κ. Κούγιας μπορεί να λέει ό,τι θέλει. Τις ταινίες θα τις πάρουν στο Χόλιγουντ, για να κάνουν ταινίες για την Ινδία! Να φέρουν τις γνήσιες κασέτες, γιατί αυτές θα ακούνε μόνο όσοι είναι ερωτευμένοι με τη φωνή μου. Οι άλλες θα καούν! Εγώ παραδέχομαι ότι τον πήρα μετά το τέλος του αγώνα. Τώρα βράδυ ήταν, πρωί, εγώ παραδέχομαι ότι πήρα. Τώρα όσα έχουν ειπωθεί ίσως είναι κουβέντες επιλεκτικά μαζεμένες.

Μεγαλώνω πέντε παιδιά και θέλω να είναι περήφανα για τα παιδιά τους. Έμπορος ναρκωτικός δεν είμαι, ούτε με δημόσια έργα ασχολούμαι. Για αυτό τα λέω όπως θέλω. Η Σ.Δ.Ο..Ε έχει έρθει πέντε φορές από την αρχή της χρονιάς. Ας έρθουν όσες θέλουν! Καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται. Να έρθουν, να τους ετοιμάσω κι ένα αρνί, γιατί στον Βόλο έχουμε καλά ψητά».

Για το αν θέλουν κάποιοι να τον... τελειώσουν: «Ο κύριος Πατέρας έχει αποχωρήσει από το ελληνικό ποδόσφαιρο. Τώρα κάθεται στο μπαλκόνι του και μετράει τα αυτοκίνητα που περνάνε. Μονά-ζυγά. Θα συμφωνήσω ότι δεν είμαι αρεστός. Και πώς να είμαι; Αφού προκαλώ. Δεν έχω γραφείο με δημοσιογράφους, να κάνω τραπέζια, να κάνω επικοινωνιακά τρικ. Έτσι είμαι. Είμαι ειλικρινής.

Πήρα μια ομάδα που πριν από 2 1/2 χρόνια χρωστούσε σε όποιον μιλούσε Ελληνικά, είχε 53 προσφυγές και βρισκόταν στην τελευταία θέση. Μέχρι τώρα έχουμε πληρώσει 1.400.000 ευρώ. Και δεν μιλάμε για ρυθμίσεις, αλλά για Ι.Κ.Α. κ.τ.λ.. Δεν χρωστάει σε κανέναν, παίζει εντυπωσιακό ποδόσφαιρο.
Φέρτε τεχνοκράτες όπως ο Κιντής. Να χρεώνω τις ομάδες 150 εκατ. ευρώ. Να έχουν ένα γραφείο, τανζανία που πληρώνουν οι φουκαριάρες οι ομάδες, να κρατάνε το προφίλ τους. Σάπιοι μέσα τους. Αυτούς θέλετε; Για να πει κάποιος ότι δεν θέλει τον Μπέο, αν βρεθεί κάποιος να πει ότι έχω κάνει εγκληματικές πράξεις. Να έρθει ένας να το πει;

Είμαι εύσωμος, χοντρός, καραφλός. Εντάξει δεν είμαι αρεστός. Θα κριθώ για το έργο στον Ολυμπιακό Βόλο και τον Πανιώνιο. Ας με κρίνετε για αυτό. Είδαμε και τώρα που είναι ο Πανιώνιος».

Για τη φράση του ότι οι κασέτες είναι πλαστές: «Οταν λέω πλαστές, εννοώ ότι είναι συρραφή. Ζητάω την άρση του απορρήτου, δημόσια. Να πάει ο εισαγγελέας να ψάξει αν μίλησα πριν από τον αγώνα εγώ με τον κ. Δαλούκα. Μήπως μίλησε με κάποιον άλλον. 11 Σεπτεμβρίου έπαιξε Άρης - ΠΑΟ, 12 Σεπτεμβρίου εγώ μιλάω με τον κ. Πατέρα. Με πήρε αυτός. Ας ψάξουν να δουν τι είπαμε».

Για τον ορισμό του διαιτητή: «Θεωρώ γελοίο και ο τελευταίος να πιστέψει ότι εγώ έχω τη δυνατότητα να ορίσω σε ένα παιχνίδι του Ολυμπιακού ή του Παναθηναϊκού έναν διεθνή διαιτητή. Θεωρώ όμως ότι πολλοί από εσάς τους δημοσιογράφους μπορείτε να κρίνετε πόσοι αξιολογημένοι διαιτητές μπορούν να διαιτητεύσουν ένα παιχνίδι. Τους προκαλώ! Δεν έχω να κρύψω τίποτα. Θεωρώ γελοίο ότι έχω τη δυνατότητα να ορίσω σε έναν αγώνα του Ολυμπιακού ή του Παναθηναϊκού έναν διεθνή διαιτητή.

Μπορούμε, όμως, να κρίνουμε παραμονές ενός ντέρμπι ποιοι θα οριστούν σε ένα ντέρμπι Παναθηναϊκού-ΠΑΟΚ. Και δημοσιογράφοι και παράγοντες μπορούν να το κάνουν. Αγαπώ το ποδόσφαιρο και μπορώ να κρίνω κάποια πράγματα. Στο Ολυμπιακός-Παναθηναϊκός λέγατε όλοι σας ότι ο πιο πιθανός να διαιτητεύσει ήταν ο Καλόπουλος».

Για την κασέτα του Αλέξη Κούγια σχετικά με το ματς Μακάμπι-Ολυμπιακός:« Για παράδειγμα, σήμερα μιλάμε στο γραφείο μου και με καταγράφετε στο μαγνητόφωνο, λέμε κάποια πράγματα που θίγουν ορισμένους. Εσείς κόβετε ό,τι θέλετε και τα παρουσιάζετε όπως θέλετε. Δεν ξέρω αν από τις 1.000 συζητήσεις που έχουμε κάνει με έχει γράψει σε όλες. Δεν ξέρω αν σε κάποιες αναφέρεται ο Τσετσένος ή ο Βούλγαρος.

Μπορώ να μιλάω με έναν φίλο μου αδιάκριτα και να λέω ότι "γεμίσαμε Αλβανούς ή Βούλγαρους". Να τις κρίνουν οι ειδικοί και μετά να δούμε αν είναι γνήσιες ή αν είναι οι κασέτες της Τζούλιας. Πιστεύω ότι η Δικαιοσύνη θα λάμψει».

Για τη διαμάχη με μερίδα οπαδών του Βόλου και την προαναγγελία αποχώρησης του: «Σε τέτοιες δύσκολες στιγμές εγώ γίνομαι πιο δυνατός. Η δήλωσή μου για αποχώρηση από τα δρώμενα από τον Ολυμπιακό Βόλου είχε να κάνει με μια προσωπική στιγμή, με μια μικρή μερίδα φιλάθλων, που στο παρελθόν τους είχα δώσει δικαίωμα να σχολιάζουν. Πρέπει να στηρίζουν την ιδέα και όχι τα πρόσωπα. Αν το καλοκαίρι  βρεθεί κάποιος καλός παράγοντας, καλός επενδυτής και όχι στιλ Νίκου Πατέρα, να είστε σίγουροι θα αποχωρήσω. Αλλά σε καμία περίπτωση δεν θα αποχωρήσω, αν, για παράδειγμα, δεν είμαι αρεστός στον κ. Μπιτσαξή. Χωρίς να θέλω να θίξω τον άνθρωπο.

Στην Ελλάδα είναι να γελάς. Ακουσα σήμερα ότι ο κύριος Αδαμίδης έστειλε λέει επιστολή στον πρωθυπουργό, στην ΕΠΟ, στο ... CNN να αναλάβει, όπως έκανε η Θάτσερ, να καθαρίσει το ποδόσφαιρο. Δεν ξέρω με τι ιδιότητα. Είναι να γελάει ο κόσμος.

Για το αν ο Πατέρας είχε σκοπιμότητα ο Δαλούκας να παίξει υπέρ του Άρη: «Δεν έχω φίλους δημοσιογράφους. Αν μπορούσατε να με μαστιγώσετε, θα με μαστιγώνατε. Θα σας έλεγα περισσότερα και θα μπορούσα να σχολιάσω αν ακούγαμε την κανονική κασέτα. Ας φέρουν τις γνήσιες, να ακούσω ποια ομιλία είναι αυτή, γιατί πού να θυμάμαι ποια από όλες μπορεί να είναι, για να δούμε».

Για το αν ο Πατέρας μίλησε με τον Δαλούκα μετά το ματς με τον Άρη: «Πριν είπα μήπως ο ίδιος ο αριθμός να πήρε τον Δαλούκα. Με τον Πατέρα μίλησα εκείνη την ημέρα και είπαμε πολλά για το αν ήταν πέναλτι ή όχι. Για τον Δαλούκα δεν θέλω να πω περισσότερα, γιατί έμαθα ότι έχε και ένα οικογενειακό πρόβλημα».

Για το αν θα κινηθεί και μέσω της ποδοσφαιρικής νομοθεσίας για να τιμωρήσει τον Α. Κούγια: «Αυτή τη φορά θα πάμε μέχρι το τέλος. Αν υπάρχει στην Αλβανία σχετική νομοθεσία που μπορεί να τους τιμωρήσει, θα κάνω κι εκεί καταγγελία. Αν τιμωρηθεί βέβαια τόσο πολύ, θα εξαφανιστεί. Αφήστε τον να βγαίνει να μιλάει, για να γελάει ο κόσμος. Περνάμε, άλλωστε δύσκολες στιγμές στην Ελλάδα».

Για το αν νομίζει ότι ο πρόεδρος της ΕΠΟ πρέπει να κινηθεί για να τιμωρηθεί ο κ. Κούγιας για δυσφήμηση του αθλήματος: «Αν τιμωρηθεί τόσες φορές, θα εξαφανιστεί. Είναι καλό ξέρετε πού και πού να βγαίνει ο κ. Κούγιας να γελάει και ο κόσμος»

Για το αν το ποδόσφαιρο είναι αυτοδιοίκητο: Αν ήταν ο Γκαγκάτσης, τώρα δεν θα επέτρεπε να μιλάει κανένας Νικητιάδης και κανένας Μπιτσαξής.

Από την πλευρά μου θα κινήσω όλες τις διαδικασίες, ό,τι είναι απαραίτητο. Αν υπήρχε ένα σωστό δικαστήριο έπρεπε ήδη να έχει τιμωρηθεί ο κ. Κούγιας, γιατί τρία χρόνια τώρα ταλαιπωρεί και διασύρει το όνομα μιας ιστορικής ομάδας, όπως η Παναχαϊκή, που δεν έχει την ευθιξία να παραιτηθεί μόνος του
Για το Μακάμπι-Ολυμπιακός κι αν επιμένει ότι δεν έχει κάποια σχέση: «Τι είμαι,  χθες αμφισβήτησα, σήμερα άλλη θέση; Τι είμαι εγώ, Κούγιας; Κάθε μέρα να αλλάζουμε.

Για το ποιος είναι ο Βαγγέλης: «Δεν ξέρω ίσως να είναι και ο Περπινιάδης».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου