Προβολή Χωρίς τίτλο σε χάρτη μεγαλύτερου μεγέθους

Τετάρτη 23 Μαρτίου 2011

«Οδικός χάρτης για την εξωστρέφεια του ελληνικού οίνου» από την ΚΕΟΣΟΕ


Η ΚΕΟΣΟΕ προκειμένου να δημιουργήσει συνθήκες αξιοποίησης και συνέργειας των δράσεων που έχουν αναληφθεί από τον ΟΠΕ και την ΕΔΟΑΟ, κυρίως για τις αγορές Τρίτων χωρών, πραγματοποίησε
ημερίδα για τα μέλη της, την Πέμπτη 17 Μαρτίου, στην αίθουσα συσκέψεων των γραφείων της με θέμα: «Στρατηγικό σχέδιο: οδικός χάρτης για την εξωστρέφεια του ελληνικού κρασιού».

Πρόθεση της τριτοβάθμιας αμπελοοινικής συνεταιριστικής οργάνωσης ήταν να αναδειχθεί, μέσω της ημερίδας, η συνάφεια και η βαρύτητα που έχει το Στρατηγικό Σχέδιο για τις αγορές των Τρίτων Χωρών αλλά και να αναπτυχτούν οι όροι και οι προϋποθέσεις που απαιτούνται ώστε να προσεγγιστούν οι αγορές της Ρωσίας και της Β. Αμερικής.
Όσον αφορά τα αποτελέσματα της ημερίδας, αυτά ήσαν απόλυτα επιτυχή καθώς παρουσιάστηκε μεγάλο ενδιαφέρον για τις οι εισηγήσεις των τριών ομιλητών κκ. Κώστα Αρκουμάνη, Bisso Atanassov και Σοφία Πέρπερα. Αναλυτικότερα:
  • Ο κ. Κ. Αρκουμάνης ανέπτυξε τις βασικές αρχές του Στρατηγικού Σχεδιασμού για το marketing και το branding του ελληνικού οίνου, σχετικά με το πεδίο εφαρμογής των Στρατηγικών και τακτικών επικοινωνίας που είτε εφαρμόζονται σήμερα είτε πρόκειται να εφαρμοσθούν άμεσα.
  • Ο κ. B. Atanassov και η κ. Σ. Πέρπερα αναφέρθηκαν διεξοδικά στην ανάλυση των αγορών Ρωσίας και ΗΠΑ, Καναδά αντίστοιχα και στα σημεία «κλειδιά» που απαιτείται να εστιάσουν οι οινοποιητικές επιχειρήσεις, προκειμένου να έχουν αποτελεσματική πρόσβαση στις αγορές των χωρών αναφοράς, που έχουν επιλεγεί με βάση το Στρατηγικό Σχεδιασμό.
Να επισημανθεί ότι ο κ. Κ. Αρκουμάνης, διατέλεσε project manager της μελέτης για το Στρατηγικό Σχεδιασμό, ενώ ο κ. B. Atanassov είναι «πρεσβευτής» σήμερα για το ελληνικό κρασί αναφορικά με την αγορά της Ρωσίας και η Σ. Πέρπερα είναι υπεύθυνη για το γραφείο Οίνου της Β. Αμερικής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου