Προβολή Χωρίς τίτλο σε χάρτη μεγαλύτερου μεγέθους

Τετάρτη 16 Μαρτίου 2011

Μπερλουσκόνι: Είμαι γέρος για τόσο σεξ


   Μετά την αποκάλυψη της εισαγγελίας του Μιλάνου ότι ο Σίλβιο Μπερλουσκόνι συνευρέθηκε ερωτικά, με την ανήλικη τοτε, Ρούμπι 13 φορές, καθώς και με άλλες 35 γυναίκες, ο Καβαλιέρε έδωσε
συνέντευξη στην Λα Ρεπούμπλικα δηλώνοντας ότι: «δεν μπορεί να πιστέψω ότι γίνεται μια τόσο βάρβαρη χρήση της δικαιοσύνης, με τρόπο που απέχει εντυπωσιακά από την πραγματικότητα. Είμαι 75 ετών, κι έστω και αν είμαι λίγο άτακτος. . . 35 κοπέλες μέσα σε δυο μήνες, μου φαίνονται υπερβολή ακόμη και για έναν τριαντάρη».
Ο Ιταλός πρωθυπουργός προσθέτει: «υπάρχει και ένα εμπόδιο. Είχα πάντα δίπλα μου την αρραβωνιαστικιά μου, την οποία, ευτυχώς, κατάφερα να κρατήσω μακριά από αυτή την λάσπη. Αν, όμως, ευθυνόμουν για αυτά που λένε, θα μου είχε βγάλει τα μάτια».
Σε ερώτηση για τα χρηματικά ποσά που έδινε ο πρωθυπουργός μέσω του λογιστή του σε δεκάδες κοπέλες, ο Καβαλιέρε εξηγεί ότι «ο ίδιος είναι σαν την Καριτάς (την φιλανθρωπική οργάνωση της Καθολικής Εκκλησίας). Πληρώνει τον οδοντογιατρό, χειρουργικές επεμβάσεις, τα πανεπιστημιακά δίδακτρα σε όλους όσους έχουν ανάγκη. Και είναι ευτυχισμένος που μπορεί να το κάνει».
Ο Ιταλός πρωθυπουργός, προσθέτει ότι «καμία από τις κοπέλες που εμπλέκονται στην έρευνα δεν δήλωσε ποτέ ότι έλαβε χρήματα για σεξουαλικές συνευρέσεις», ενώ όπως λέει θέλει να υπερασπιστεί τις καλλονές που λάμβαναν μέρος στα πάρτι της βίλας του Άρκορε «διότι θα περάσουν όλη την υπόλοιπη ζωή τους, στιγματισμένες ως ιερόδουλες, μόνο και μόνο επειδή πήραν μέρος σε δείπνα του πρωθυπουργού, στα οποία ήταν παρόντες και έξι σερβιτόροι με τρεις μουσικούς».
    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου