Προβολή Χωρίς τίτλο σε χάρτη μεγαλύτερου μεγέθους

Τετάρτη 16 Μαρτίου 2011

Ζαμπίδης: Δεν χάνω ποτέ από Τούρκους


   Για τη μεγάλη νίκη του απέναντι στον Αλί Γκουνάρ μίλησε ο Μιχάλης Ζαμπίδηςστον NovaΣΠΟΡ FM. Ο «Iron Mike» τόνισε ότι δεν έχει ηττηθεί ποτέ στην καριέρα του από Τούρκο αντίπαλο ενώ
αναφέρθηκε και στα μελλοντικά του σχέδια.
«Έχω αγωνιστεί με τους 7-8 καλύτερους Τούρκους αθλητές και δεν έχω χάσει ποτέ. Άλλωστε και τον παγκόσμιο τίτλο τον πήρα πρώτη φορά νικώντας Τούρκο. Από τότε στη Μελβούρνη και μετά κάθε φορά ετοιμάζουν κάποιον να με αντιμετωπίσει, αλλά δεν τα έχουν καταφέρει. Προετοιμάστηκα 2 μήνες για αυτόν τον αγώνα. Πήγα καλά, κέρδισα, αλλά θα ήθελα να κάνω κάτι παραπάνω. Τώρα θα αγωνιστώ 9 Απριλίου στη Μόσχα, που δεν έχω ξαναπάει. Θα αντιμετωπίσω έναν Ρώσο, έναν Ισραηλινό κι ένα Ολλανδό. Τους αναλύουμε με το τιμ μου και θα είμαι έτοιμος», είπε ο Ζαμπίδης αρχικά και στη συνέχεια αναφέρθηκε στη σημασία που είχε η νίκη του για τον κόσμο αλλά και τη σχέση των Ελλήνων με τις πολεμικές τέχνες. «Είχε πάρα πολύ κόσμο στο ΣΕΦ, ειδικά για τις εποχές που ζούμε και θα ήθελα να τους πω ένα μεγάλο ευχαριστώ. Ελπίζω να υπήρξε μέσα από το δικό μου αγώνα και μια ψυχική ανάταση και θετική ενέργεια. Και τα νούμερα τηλεθέασης ήταν πολύ υψηλά, όπως έμαθα. Έχουμε πολεμικό DNA. Ακόμη και χωρίς υποστήριξη, υπάρχουν παιδιά πολύ καλά. Πλέον κι εγώ μπορώ να προσφέρω την τεχνογνωσία μου, προκειμένου να είναι σε θέση να τα βάλουν με τα θηρία στο εξωτερικό».
Αναφερόμενο στις γυναίκες στον χώρο του kick-boxing τόνισε: «Υπάρχουν πολλές γυναίκες που γυμνάζονται, είτε για υγεία, είτε για αυτοάμυνα και αυτό είναι καλό. Δυστυχώς όμως, δεν υπάρχουν αρκετές κοπέλες που να ασχολούνται επαγγελματικά». Τέλος, ξεκαθάρισε πως δεν πρόκειται να τον δούμε στην τηλεόραση αυτήν τη χρονιά: «Το πρόγραμμά μου φέτος είναι ιδιαίτερα απαιτητικό και δεν υπάρχει χρόνος για οτιδήποτε άλλο εκτός από προετοιμασία. Την περασμένη σεζόν ήταν διαφορετικά τα πράγματα για αυτό πήρα μέρος στο τηλεπαιχνίδι».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου