Προβολή Χωρίς τίτλο σε χάρτη μεγαλύτερου μεγέθους

Δευτέρα 14 Φεβρουαρίου 2011

"Fiesta" της Ford στην Σουηδία

Ο Mikko Hirvonen διέψευσε τα προγνωστικά του Σαββάτου, και κατάφερε να επικρατήσει στο πρώτο ράλι της χρονιάς. Μαζί με τους Ostberg και Latvala που τερμάτισαν δεύτερος και τρίτος αντίστοιχα, έκαναν το ντεμπούτο του νέου Fiesta RS WRC απόλυτα επιτυχημένο.

Με τον Hirvonen να βγαίνει πρώτος σήμερα και να καθαρίζει της
 ειδικές, όλες οι προβλέψεις ήτανε εναντίων του. Κι ώμος ο Φιλανδός το πρωί κέρδισε όλες τις ειδικές και το απόγευμα κατάφερε να αντέξει στην επίθεση του M.Ostberg. Στην Υπερειδική τερμάτισε πέμπτος και έτσι δεν μπόρεσε να πάρει και από εκεί κάποιους βαθμούς.



Αυτή ήτανε η 13 νίκη του με την Ford, κάνοντας τον παράλληλα τον πιο επιτυχημένο οδηγό της στην ιστορία της. Την τελευταία φορά που αυτοκίνητο της Ford κέρδισε στο ντεμπούτο του ήτανε το 2007 με το καινούργιο Ford Focus. Σημειωτέων τότε η Ford κέρδισε το πρωτάθλημα κατασκευαστών. «Ήμουν πολύ αγχωμένος πριν το ξεκίνημα της τελευταίας ειδικής, αλλά τι πιο εκπληκτική αρχή για το καινούργιο αυτοκίνητο από αυτήν», είπε ο Hirvonen.



Στην δεύτερη θέση τερμάτισε τελικά ο Μ.Ostberg με το Ford Fiesta της M-Sport Stobart Ford Rally Team. Μπορεί να μην ξεκίνησε καλά την τρίτη μέρα αλλά στην απογευματινές ειδικές εξαπέλυσε την επίθεση του διεκδικώντας στα ίσια την νίκη από τον Hirvonen. «Είμαι εξαιρετικά ικανοποιημένος. Έκανα ότι καλύτερο μπορούσα απέναντι σε έναν μεγάλο οδηγό όπως ο Mikko Hirvonen. Το διασκέδασα πραγματικά»



Τρίτος με ένα ακόμα Ford Fiesta τερμάτισε ο J.M.Latvala. Σήμερα των περιμέναμε ως φαβορί για την νίκη μαζί με τον Ogier, έκανε όμως μερικά λάθη.. έκανε και κάποια παράπονα για το τιμόνι του αυτοκινήτου, αλλά τελικά κατάφερε να τερματίσει στη αρκετά ικανοποιητική τρίτη θέση.«Είμαι ικανοποιημένος με το αποτέλεσμα, αλλά έκανα αρκετά λάθη σε αυτό το ράλι. Το πρωί δεν πίστευα πως θα είμαι στο βάθρο όποτε το να βρίσκομαι τελικά εκεί σημαίνει πως το βράδυ θα νιώθω καλά», είπε ο Latvala. Ο Φιλανδός επίσης πείρε και έναν βαθμό αφού τερμάτισε στην τρίτη θέση της Υπερειδικής.



Τέταρτος τερμάτισε ο S.Ogier, όντας και ο πρώτος με Citroen DS3 στην κατάταξη. Την τελευταία μέρα έκανε αρκετά λάθη και έτσι δεν μπόρεσε να απειλήσει τα Ford. Ο Γάλλος τουλάχιστον ήτανε ο ταχύτερος στην τελευταία υπερειδική, και έτσι πείρε 3 βαθμούς επιπλέων. Ο P.Solberg τελικά τερμάτισε στην Πέμπτη θέση ύστερα και από την απόφαση του να βάλει τον συνοδηγό του να οδηγήσει στην υπερειδική. Ο Νορβηγός δεν μπορούσε να οδηγήσει διότι η αστυνομία του είχε αφαιρέσει το δίπλωμα για υπερβολική ταχύτητα την Παρασκευή και έτσι έχασε την τέταρτη θέση από τον Ogier που κινήθηκε 51 δευτερόλεπτα πιο γρήγορα από τον Patterson, τον συνοδηγό του P.Solberg.



Μέτριο ξεκίνημα για τον S.Loeb που αντιμετώπισε πολλά κλαταρίσματα και έτσι βγήκε από νωρίς εκτός μάχης. Σήμερα αρκέστηκε στην έκτη θέση καθώς είχε μείνει πολύ πίσω από τους πέντε πρώτους και πείρε και τους 2 βαθμούς από την δεύτερη θέση στην υπερειδική.



Έβδομος τερμάτισε των αγώνα ο P-G Andersson με Ford Fiesta και όγδοος ο Kimi Raikkonen. Ο Φιλανδός στην πρώτη του εμφάνιση με το DS3 με την ομάδα της ICE1 Racing τα πήγε αρκετά καλά, γράφοντας την δεύτερη μέρα κυρίως, μερικούς αξιόλογους χρόνους. Την δεκάδα έκλεισαν οι Matthew Wilson και Al-Qassimi.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου