Προβολή Χωρίς τίτλο σε χάρτη μεγαλύτερου μεγέθους

Δευτέρα 14 Φεβρουαρίου 2011

Αντίο με δάκρυα για το «Φαινόμενο»

Μέσα σε συγκινησιακό κλίμα ο Ρονάλντο ανακοίνωσε και επίσημα μέσω συνέντευξης Τύπου την αποχώρησή του από την ενεργό δράση. Το «Φαινόμενο» δεν μπόρεσε να συγκρατήσει τα δάκρυα του όταν έλεγε το αντίο και ευχαριστούσε την Κορίνθιανς για τη στήριξη που του παρείχε.
 «Όπως μπορείτε να φανταστείτε, είμαι εδώ για να σας πω ότι
ολοκληρώνω την καριέρα μου ως επαγγελματίας ποδοσφαιριστής. Ήταν πανέμορφη, θαυμάσια και συγκινητική, με πολλές ήττες και άλλες τόσες νίκες. Δεν θυμάμαι να είχα μόνο έναν εχθρό», ήταν τα πρώτα λόγια του Ρονάλντο που εν συνεχεία εξήγησε για ποιο λόγο σταμάτησε τόσο νωρίς:

«Έβαλα νωρίτερα τίτλους τέλους στην καριέρα μου για αρκετούς λόγους που είναι σημαντικοί: όλοι ξέρουν τί έχω περάσει, στα δύο τελευταία χρόνια είχα διαδοχικούς τραυματισμούς που χτύπησαν και τα δύο γόνατά μου και αυτοί οι πόνοι που ένιωθα με ανάγκασαν να σταματήσω πιο νωρίς την καριέρα μου απ' ότι περίμενα».

Η πάθηση και τα χλευαστικά σχόλια που τον ενόχλησαν


«Τέσσερα χρόνια πριν στη Μίλαν, ανακάλυψα ότι υπέφερα από μία πάθηση που λεγόταν υποθυρεοειδισμός που έριχνε τον μεταβολισμό μου, και για την ελέγχω χρειαζόταν να καταναλώνω ορμόνες που δεν επιτρέπονται στο ποδόσφαιρο, θεωρούνται αναβολικά.

Πιστεύω ότι τώρα πολλοί από όσους είναι εδώ έχουν μετανιώσει που σχολίασαν ακόμα και με ειρωνικό τρόπο τα κιλά μου, όμως εγώ δεν έχω μετανιώσει για τίποτα, ζητώ μόνο να καταλάβουν όλοι αυτό που εξηγώ στην τελευταία ημέρα της καριέρας μου».

Τα ευχαριστώ

«Ευχαριστώ όλες τις ομάδες στις οποίες έπαιξα, την Κρουζέιρο, την Αϊντχόφεν, τη Μπαρτσελόνα, την Ίντερ, τη Ρεάλ Μαδρίτης, τη Μίλαν. Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους ποδοσφαιριστές που έπαιξαν μαζί μου, που έκαναν προπόνηση μαζί μου, εκείνων που ήταν ηθικοί αντίπαλοι και εκείνων που ήταν λιγότερο. Ευχαριστώ όλους τους προπονητές με τους οποίους μοιράστηκα μεγάλες επαγγελματικές επιτυχίες.

Ευχαριστώ σε εκείνους που με υποστήριξαν, τους χορηγούς, ιδιαίτερα τη Nike που ήταν πάντα μαζί μου από τότε που ήμουν 17 ετών, η οποία πίστεψε σε μένα και με στήριξε σε όλη την καριέρα μου. Ξέρω σίγουρα ότι θα έχουμε κοινή διαδρομή και σε άλλα θέματα από εδώ και πέρα».

Η ξεχωριστή Κορίνθιανς και τα δάκρυα

«Ευχαριστώ ιδιαίτερα την Κορίνθιανς, στον πρόεδρο στον οποίο ζητώ συγγνώμη που δεν κατάφερα να αποτρέψω τον αποκλεισμό της ομάδας από το Κόπα Λιμπερταδόρες. Είσαι αδερφός μου», είπε ο Ρονάλντο στον αφεντικό της Κορίνθιανς, Άντρες Σάντσες, και συνέχισε:

«Εδώ ήταν όλα υπέροχα, εκπληκτικά. Θα είμαι για πάντα δεμένος με αυτή την ομάδα, με οποιοδήποτε τρόπο το θελήσετε. Πολλές φορές θα βρεθώ επίσης στο γήπεδο για να υποστηρίξω την Κορίνθιανς, θα προσπαθήσω να αποτελέσω μέρος αυτής της ομάδας».

Το φιλανθρωπικό έργο

«Το μέλλον μου είναι αρκετά οργανωμένο, θα αφοσιωθώ στην επιχείρησή μου, σύντομα θα ανακοινώσουμε ένα ίδρυμα στο οποίο ελπίζω να αφιερώσω πολύ χρόνο και το οποίο θα ονομαστεί Φαινόμενο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου