Προβολή Χωρίς τίτλο σε χάρτη μεγαλύτερου μεγέθους

Τετάρτη 16 Φεβρουαρίου 2011

Η κα Ντρπιτς ξαναχτυπά!

Έχει μάθει να προκαλεί και αυτό κάνει για ακόμα μια φορά! Η Νίβες Τσέλσιγιους, σύντροφος του Ντίνο Ντρπιτς ...σκαρφίστηκε ένα τραγουδάκι με το οποίο καλεί τον Μέσι να της βάλει γκολ. Παράλληλα η όμορφη κοπέλα από την Κροατία ...βάζει στο παιχνίδι και τους Ιμπραϊμοβιτς, Βίγια. «Μικρέ μου Μέσι, έλα να κουνηθούμε. Είσαι πολύ ψηλά μικρέ μου Μέσι, είμαστε στον τελικό, εσύ είσαι ο νικητής γιατί εγώ ξέρω να χάνω. Γκολ, γκολ βάζεις, είμαι γυμνή και πονάω, γιατί μπορείς και το
κάνεις. Παίζεις, ντριμπλάρεις, είσαι τεχνίτης, εκτελείς φάουλ και με παρενοχλείς. Ζλάταν, απόψε είσαι ο δικός μου χρυσός, είσαι γυμνός, καλύτερα όμως στην πραγματικότητα να είσαι ο δικός μου γυμνός Βίγια!», λένε οι στίχοι της Νίβες...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου