Προβολή Χωρίς τίτλο σε χάρτη μεγαλύτερου μεγέθους

Τρίτη 12 Απριλίου 2011

Κώστας Μαρτάκης: «Αν ήμουν gay, μπορεί και να το παραδεχόμουν»


Ο Κώστας Μαρτάκης από το ξεκίνημα της καριέρας του έχει αμφισβητηθεί πολλές φορές τόσο για το ταλέντο του όσο και τις ερωτικές του προτιμήσεις. Ο τραγουδιστής σε πρόσφατη συνέντευξή
του, απαντάει σε όλους όσους αμφισβητούν την σεξουαλικότητά του. «Δεν μ’ ενδιαφέρει καθόλου, ας λένε ότι θέλουν. Από τότε που ξεκίνησα, έχω ακούσει χιλιάδες πράγματα. Παρ’ όλο που είμαι ευαίσθητος άνθρωπος, ενεργοποιούσα τις άμυνες μου»

- Αν ήσουν gay, θα το παραδεχόσουν;

«Έχω πολλούς φίλους που είναι gay. Η οικογένειά μου μου έμαθε να μην κατακρίνω κανέναν. Σε ότι αφορά εμένα, απ’ τη στιγμή που αυτό το πράγμα δεν ισχύει, δεν μπήκα καν στην διαδικασία να το σκεφτώ. Αν ήμουν gay, μπορεί και να το παραδεχόμουν. Δεν ξέρω»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου