Προβολή Χωρίς τίτλο σε χάρτη μεγαλύτερου μεγέθους

Τρίτη 15 Μαρτίου 2011

Η Ο.Λ.Μ.Ε. για τις συγχωνεύσεις και καταργήσεις σχολείων


Σε εγρήγορση καλεί η Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης τους καθηγητές, ώστε σε συνεργασία με τους γονείς να αντιδράσουν στις συγχωνεύσεις και καταργήσεις σχολείων, που
προωθεί το Υπουργείο Παιδείας, ενώ μαθητές σχολείου υπό συγχώνευση στην Κοζάνη προχώρησαν ήδη σε κατάληψη.

Σε ανακοίνωση που εξέδωσε το συνδικαλιστικό όργανο των καθηγητών, εκφράζει τη διαμαρτυρία του για το γεγονός ότι «τη στιγμή που δημοσιεύονται στον Τύπο αναλυτικά οι επικείμενες συγχωνεύσεις, η Ο.Λ.Μ.Ε. περιμένει ακόμη τις προτάσεις του υπουργείου».

Οι εκπρόσωποι των καθηγητών δηλώνουν «ανήσυχοι» και κατηγορούν το υπουργείο ότι χρησιμοποιεί προσχηματικά τον διάλογο και τη διαβούλευση, προκειμένου να επικυρώσει ειλημμένες αποφάσεις.

«Δεν θα ανεχτούμε για λογιστικούς λόγους να θυσιαστεί η ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης. Με το στοίβαγμα των μαθητών σε 30άρια τμήματα, με την ταλαιπωρία των παιδιών των υποβαθμισμένων περιοχών και με την εργασιακή ανασφάλεια των εκπαιδευτικών, δηλαδή με τη λογική των επιχειρούμενων συγχωνεύσεων, δεν υποστηρίζεται σε καμία περίπτωση η δημόσια δωρεάν Παιδεία. Δεν θα ανεχθούμε να θυσιάζεται η δημόσια εκπαίδευση στην πολιτική της διάλυσης των κοινωνικών αγαθών που επιβάλλει το Δ.Ν.Τ. και η τρόικα» αναφέρεται στην ανακοίνωση.
Μέσα στην εβδομάδα θα συνεδριάσουν οι κατά τόπους Ε.Λ.Μ.Ε., ενώ το Σάββατο οι πρόεδροι των οργάνων θα πραγματοποιήσουν συνέλευση, προκειμένου να καθορίσουν την περαιτέρω στάση τους.

Οι μαθητές του Γενικού Λυκείου Τσοτυλίου, στην Κοζάνη, απάντησαν ήδη με κατάληψη στην προωθούμενη συγχώνευση του σχολείου τους. Όπως υποστηρίζουν σε επιστολή τους, αντιδρούν στη συγχώνευση του σχολείου τους, καθώς ήδη οι μαθητές διανύουν μεγάλες αποστάσεις, για να φθάσουν στον προορισμό τους. «Σε άλλη περίπτωση, θα χρειαζόμαστε ίσως και διπλάσια ώρα, προκειμένου να έχουμε πρόσβαση στο αυτονόητο, δηλαδή στη δημόσια εκπαίδευση» αναφέρουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου