Προβολή Χωρίς τίτλο σε χάρτη μεγαλύτερου μεγέθους

Δευτέρα 20 Ιουνίου 2011

«Υπήρξα κακό παιδί με τις γυναίκες»


Ο Γιώργης Λαμπαθάκης είναι από τους άντρες που τα έχουν κάνει σχεδόν όλα στην ζωή τους και γι’αυτό τον λόγο δεν έχει κάποια ιδιαίτερη προτίμηση. Πως αντιδρά όμως σε έναν χωρισμό; «Δεν πρόκειται να «παιδευτώ» για πολύ καιρό. Έχω κάποιες άμυνες που λειτουργούν και με βοηθάνε. Τη μια μπορεί να βγω με τους φίλους μου να κραιπαλιάσουμε και την άλλη να θέλω να μείνω μόνος στο σπίτι».

Αν έπρεπε να διαλέξει ανάμεσα στο one night stands και σε μια μακροχρόνια σχέση η
απάντηση θα ήταν: «Ό,τι έρθει. Δεν προγραμματίζω. Τα έχω κάνει όλα και δεν έχω κανένα θέμα. Στο παρελθόν υπήρξα κακό παιδί με τις γυναίκες. Στην εφηβεία ήμουν λίγο επιπόλαιος, αλλά δεν ήμουν άπιστος».

Πηγή: People   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου