Προβολή Χωρίς τίτλο σε χάρτη μεγαλύτερου μεγέθους

Τετάρτη 8 Ιουνίου 2011

«Αισθάνομαι άνετα με τη σεξουαλικότητά μου»


Τα σαρκώδη χείλη της, τα μεγάλα πρασινογάλαζα μάτια της και το σμιλεμένο σώμα της με τις χυμώδεις καμπύλες, δικαιωματικά έχουν κερδίσει τα βλέμματα όλων των αντρών, αλλά και των ζηλόφθονων γυναικών. Φυσικά, μιλάμε για την εντυπωσιακή Scarlett Johansson, η οποία δήλωσε, ότι το χαίρεται που όλοι τη θεωρούν όμορφη και γοητευτική.

 Η Scarlett δήλωσε σε συνέντευξή της, μάλιστα, ότι έχει αποδεχθεί πολύ θετικά τον τίτλο της sexy γυναίκας που της έχουν χαρίσει: «Αισθάνομαι άνετα, είμαι μια νέα γυναίκα, ένα νέο, μοντέρνο και ελεύθερο άτομο. Αισθάνομαι άνετα με τη σεξουαλικότητά μου».

Όμως, προτιμά να διαφυλάσσει τη προσωπική της ζωή από τα φώτα της δημοσιότητας, λέγοντας: «Ωστόσο προστατεύω την προσωπική μου ζωή. Δεν πιστεύω ότι επειδή είμαι διάσημο πρόσωπο, η ζωή μου πρέπει να είναι γνωστή. Είμαι ένας ηθοποιός».   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου