Προβολή Χωρίς τίτλο σε χάρτη μεγαλύτερου μεγέθους

Κυριακή 19 Ιουνίου 2011

«Παίξανε ρώσικη ρουλέτα με την Ελλάδα»


Ως «υπηρεσιακή» αντιμετωπίζει τη νέα κυβέρνηση ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ Γ. Καρατζαφέρης και εκτιμά ότι το ΠΑΣΟΚ πήρε πίστωση χρόνου στην εξουσία, σε συνέντευξή του στη Real News.
 Σταθερά προσηλωμένος στο δόγμα «η ισχύς εν τη ενώσει», ο Γ. Καρατζαφέρης δηλώνει: «το μείγμα της οικονομικής πολιτικής θα άλλαζε ευχερέστερα αν το επαναδιαπραγματεύονταν πέντε κόμματα από κοινού. Ο Ευάγγελος Βενιζέλος πρέπει να αποδείξει ότι την ευχέρεια να επιβάλει λύση στο εσωτερικό του κόμματος
μπορεί να την έχει και στο εσωτερικό της Ε.Ε.».

Ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ χαρακτήρισε τον ανασχηματισμό, έτσι όπως έγινε, «πονηρή κίνηση για τον Παπανδρέου, αλλά ατελέσφορη για τη χώρα». Έπειτα καταφέρεται εναντίον του Α.Σαμαρά στον οποίο αποδίδει το ναυάγιο της κυβέρνησης εθνικής ενότητας. Λέει: «Αν ήμουν εγώ στη θέση του και μου έλεγε ο πρωθυπουργός ότι δέχεται να μου χαρίσει την κυβέρνηση, θα του έλεγα ‘’Γιώργο το εννοείς; Αν ναι, σε πέντε λεπτά θα είμαι εκεί να δώσουμε τα χέρια».

Από τα πυρά του Γ.Καρατζαφέρη δεν γλιτώνει ο Πρωθυπουργός. «Η κρίση αποκάλυψε το πραγματικό μέγεθος των δύο αρχηγών», λέει. «Και οι δύο αποδείχθηκαν κατώτεροι των περιστάσεων. Ο ένας με μισόλογα παρέδιδε την πρωθυπουργία και ο άλλος με μισόλογα δεν έπιασε την ευκαιρία. Δύο μεγάλα παιδιά, μέσω τηλεφώνου, έπαιξαν ρώσικη ρουλέτα με το μέλλον της Ελλάδας
».   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου