Προβολή Χωρίς τίτλο σε χάρτη μεγαλύτερου μεγέθους

Κυριακή, 19 Ιουνίου 2011

Ανασκόπηση δεύτερης ημέρας ράλι Ακρόπολις


Τι περισσότερο θα μπορούσε να ζητήσει κανείς; Έντονος συναγωνισμός από την πρώτη ειδική, εναλλαγές στην κορυφή, εξαιρετικές επιδόσεις, πλήθος κόσμου στα βουνά, αλλά και κινήσεις τακτικής μέχρι την τελευταία στιγμή. Κερασάκι στην τούρτα; Η νυχτερινή ειδική διαδρομή, η οποία συγκέντρωσε χιλιάδες θεατές, κάνοντας τους περισσότερους να αναπολούν το παρελθόν. Μοναδικές στιγμές, με φόντο τους πρωταγωνιστές του WRC, οι οποίοι εντυπωσιάστηκαν από την ατμόσφαιρα και το πάθος του κόσμου. Στις ειδικές διαδρομές, αναμενόμενα, η σειρά εκκίνησης
έπαιξε και σήμερα καταλυτικό ρόλο στην εξέλιξη του αγώνα.

Χαμός στην κορυφή
Ο Πέτερ Σόλμεργκ άρχισε να χάνει χρόνο από το ξεκίνημα της ημέρας και, παρά την προσπάθειά του, δεν κατάφερε να διατηρηθεί στην κορυφή. Οι δύο οδηγοί της Citroen, Λεμπ και Οζιέ, πίεζαν από νωρίς και ψαλίδισαν τη διαφορά που τους χώριζε από τον Νορβηγό, με το νεαρό Γάλλο να είναι εκείνος που σημείωνε τους κορυφαίους χρόνους, εκμεταλλευόμενος το ότι έμπαινε τέταρτος στις ειδικές διαδρομές. Έτσι, ο Οζιέ κάλυψε τη διαφορά του 1 λεπτού από την κορυφή και τέθηκε επικεφαλής, με μια διαφορά 15 δλ. από τον Λεμπ πριν από τη διεξαγωγή της νυχτερινής ειδικής διαδρομής. Υπό το φως των προβολέων, όμως, ο Γάλλος έχασε 17 δλ. (!) από τον Λεμπ, με αποτέλεσμα να πέσει στη 2η θέση της γενικής και αύριο να εκκινεί πίσω από τον επτά φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή ομόσταβλό του. Ο Οζιέ δήλωσε ότι δεν μπορούσε να δει στη νυχτερινή ειδική, παρ' όλα αυτά ο Λεμπ μάλλον θεωρεί αποτέλεσμα τακτικής τη μεταξύ τους διαφορά.

Μάχη για μία καλή θέση
Στη μάχη για τη νίκη, ωστόσο, παραμένει και ο Πέτερ Σόλμπεργκ, αν και έχει χάσει έδαφος. Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2003 δε θα έχει εύκολο έργο, αφού ελάχιστα δευτερόλεπτα πίσω του ακολουθεί ο Μίκο Χορβοεν με το Ford Fiesta WRC. Ο Φινλανδός οδηγός ήταν σε όλη τη διάρκεια της ημέρας κοντά στους οδηγούς της Citroen, αλλά χωρίς να καταφέρει σε κανένα σημείο του αγώνα να τους απειλήσει ουσιαστικά. Παρ' όλα αυτά, βρίσκεται σε απόσταση βολής, και είναι δεδομένο ότι για μία θέση στο βάθρο θα δώσει τη δική του μάχη. Πιο πίσω, οι Χένικγ Σόλμπεργκ και Γουίλσον εξακολουθούν να συμπληρώνουν την πρώτη 6άδα, με τον Νορβηγό να προσπαθεί να αποφύγει τα προβλήματα και να κρατήσει την 5η θέση της Γενικής στην κατοχή του. Ο Γουίλσον, από την πλευρά του, ταλαιπωρήθηκε σε όλη τη διάρκεια της ημέρας από διακοπές του κινητήρα, καταφέρνοντας ωστόσο να διατηρηθεί 6ος Γενικής. Ο Κίμι Ραϊκόνεν απέφυγε σήμερα τα προβλήματα και έμεινε μακριά από μηχανικές βλάβες, ολοκληρώνοντας την ημέρα στην 7η θέση. Ο Χάνινεν συμπληρώνει την πρώτη 8άδα, όντας και 1ος στην κατηγορία του SWRC, εκμεταλλευόμενος την εγκατάλειψη του Τανάκ μετά την πρώτη ειδική της ημέρας.

5ος χρόνο γενικής ο Αθανασούλας
Στον αγώνα επέστρεψε υπό καθεστώς superally ο Λάμπρος Αθανασούλας, πάντα με τον Νίκο Ζακχαίο, ο οποίος στο τιμόνι του Ford Fiesta WRC σημείωσε χρόνους στην πρώτη 8άδα, την ώρα που στη νυκτερινή ειδική πέτυχε τον 5ο καλύτερο χρόνο! Ανάμεσα στα ελληνικά πληρώματα, ο Δημήτρης Ψύλλος με τον Κώστα Κόντο παραμένουν 1οι, οδηγώντας το Mitsubishi La
ncer EVO X.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου