Προβολή Χωρίς τίτλο σε χάρτη μεγαλύτερου μεγέθους

Σάββατο 12 Μαρτίου 2011

Α. Ψυχράμη: Υπάρχει ζωή και μετά την Eurovision



Αν και δεν κέρδισε το εισιτήριο για την Eurovision, πολλοί θεώρησαν έκπληξη τη δυναμική και σέξι εμφάνισή της στον ελληνικό τελικό. «Μου αρέσει πολύ να αλλάζω και χάρηκα που εξέπληξα τον κόσμο. Αλλωστε αυτός ήταν ο σκοπός μας, να δώσουμε μία διαφορετική εικόνα», λέει η Αντιγόνη.

Aποκαλύπτει επίσης ότι και στο μέλλον οι επιλογές της επιφυλάσσουν εκπλήξεις. «Είμαι 24 χρονών. Στην παρούσα φάση η επιλογή μου είναι το ποπ. Σίγουρα στο μέλλον θα επιλέξω να κάνω κι άλλα πράγματα».

Προετοιμασμένη για το καλύτερο και το χειρότερο δηλώνει πως ήταν η νεαρή τραγουδίστρια, μετά το αποτέλεσμα του ελληνικού τελικού: «Ο δικός μου στόχος ήταν να δείξω την προσωπική μου εξέλιξη. Αν ξαναπάω και επιλεγώ, θα είναι μεγάλη μου χαρά».

Οσο για το Λούκα, τον μεγάλο νικητή της συγκεκριμένης βραδιάς: «Ο Λούκας είναι εξαιρετικός. Το τραγούδι του μου αρέσει. Από εκεί και πέρα, δεν ξέρεις τι προκύπτει στο διαγωνισμό», λέει χαρακτηριστικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου