Προβολή Χωρίς τίτλο σε χάρτη μεγαλύτερου μεγέθους

Κυριακή 10 Απριλίου 2011

«Συντηρώ την οικογένειά μου»


Τα τελευταία πέντε χρόνια, ο Κώστας Μαρτάκης κάνει το όνειρό του πραγματικότητα και βγάζει τα δικά του χρήματα από το τραγούδι, ωστόσο, όπως υποστηρίζει ο ίδιος, τα έσοδα ενός τραγουδιστή δεν
αντιστοιχούν στα ποσά που ακούγονται.

«Δεν παίρνουμε τα ποσά που ακούγονται. Η δική μου γενιά, τουλάχιστον, δεν πρόλαβε τα παλιά εξωφρενικά κασέ».

- Κάνεις αποταμίευση;

«Τι αποταμίευση; Ζούμε πολύ δύσκολα. Ξέρεις τι έξοδα υπάρχουν; Έχω πάρει μόνος μου το αυτοκίνητό μου, πληρώνω το ενοίκιό μου, τους λογαριασμούς μου και διάφορα καθημερινά έξοδα. Δουλεύω και μάλιστα πολύ σκληρά για να τα καταφέρω. Έχω περάσει από φτώχεια, έζησα διάφορα πράγματα, όμως όλα αυτά με έκαναν να προσγειωθώ και να μην πετάω στα σύννεφα».

- Πού ξοδεύεις τα χρήματά σου;

«Συντηρώ την οικογένειά μου και είμαι πολύ περήφανος γι’ αυτό. Αυτοί οι άνθρωποι με μεγάλωσαν και μου στάθηκαν. Τώρα είναι η σειρά μου να τους βοηθήσω»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου