Προβολή Χωρίς τίτλο σε χάρτη μεγαλύτερου μεγέθους

Παρασκευή 25 Μαρτίου 2011

Βίκυ Χατζηβασιλείου: «Είμαι καλά με αυτό που κάνω»


Η παρουσιάστρια της εκπομπής «Πάμε Πακέτο», Βίκυ Χατζηβασιλείου, μίλησε στο περιοδικό «Glam» και αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, στις αρνητικές κριτικές που δέχεται, καθώς και στο τακτικό δρομολόγιο που κάνει Αθήνα-Θεσσαλονίκη, προκειμένου να βρίσκεται κοντά στην οικογένειά της.

Για τις αρνητικές κριτικές:

«Είναι δικαίωμα του καθενός να έχει μια άποψη. Δεν μ' ενοχλεί. Εγώ είμαι καλά με αυτό που κάνω, είμαι καλά, γιατί είμαι ο εαυτός μου. Άλλοι λένε ότι συγκινούμαι υπερβολικά, άλλοι ότι συγκινούμαι ψεύτικα. Τι να κάνω τώρα! Δεν με αφορούν τα σχόλια, δεν μπορούμε να αρέσουμε σε όλους».

Για το δρομολόγιο Αθήνα - Θεσσαλονίκη:


«Το ζω εδώ και περίπου 9 χρόνια. Του χρόνου, αν είμαστε γεροί κι ακόμα εδώ, θα μιλάμε για 10ετία. Έχει γίνει μέρος της καθημερινότητάς μου. Δεν δικαιούμαι να γκρινιάζω για πράγματα που έχω επιλέξει να κάνω στη ζωή μου. Δεν μου το επέβαλε κανείς (...) Έχω δύο αγόρια στην ηλικία των 16 και 18 χρόνων. Είναι δυνατόν να χαλάσω τη δομημένη ζωή τους, γιατί εγώ είμαι φιλόδοξη; Δεν δικαιούμαι να το κάνω».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου