Προβολή Χωρίς τίτλο σε χάρτη μεγαλύτερου μεγέθους

Σάββατο 5 Φεβρουαρίου 2011

Με έναν τηλεφωνικό αριθμό


Ένας τηλεφωνικός αριθμός που κόστισε κάμποσες εκατοντάδες χιλιάδες, (άξιζε τον κόπο και την επένδυση), αρκετή εμπειρία στον χώρο των εστιατορίων που σερβίρουν το παγκοσμίως γνωστό ιταλικό πιάτο και μπόλικη υπομονή και επιμονή είναι τα συστατικά
μίας πολύ επιτυχημένης συνταγής, όχι πίτσας, αλλά επιχειρηματικής επιτυχίας, των ομογενών Αιμίλιου Παρθενίδη και Παύλου Οικονομίδη από τη Μελβούρνη.
Οι δύο ομογενείς αυτή τη στιγμή έχουν καταφέρει να δημιουργήσουν μία πολύ «έξυπνη» κοινοπραξία ανεξαρτήτων εστιατορίων πίτσας που έχει εξαπλωθεί σε κάθε γωνιά της Αυστραλίας και αριθμεί περίπου 100 επιχειρήσεις μέλη και μέρα με τη μέρα μεγαλώνει...
ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΤΥΧΗ
Φτιάχνοντας τα κουτιά που μεταφέρονται οι πίτσες ξεκίνησαν ο Αιμίλιος και ο Παύλος την επιχείρησή τους. «Καλά τα πηγαίναμε» μας λέει σήμερα ο Αιμίλιος. Το δίδυμο των ομογενών όμως είχε μεγαλύτερα όνειρα για την εξάπλωση της επιχείρησής τους και άρχισαν να σκέφτονται ότι θα το κατάφερναν.
«Το 2004 αρχίσαμε να ερευνούμε πως δουλεύει η αγορά τηλεφωνικών αριθμών» αναφέρει ο Αιμίλιος προσθέτοντας ότι η ιδέα ήταν πολύ ενδιαφέρουσα γι’ αυτό άρχισαν να παρακολουθούν καρέ – καρέ τις αγορές και πωλήσεις αυτών των τηλεφωνικών αριθμών που πληροφοριακά να σας πούμε ότι κοστίζουν σε κάποιες περιπτώσεις μερικές εκατοντάδες χιλιάδες δολάρια.
«Καταφέραμε να αγοράσουμε τον τηλεφωνικό αριθμό «131 - - - -». Αυτό σημαίνει ότι τα τέσσερα τελευταία ψηφία αυτού του εφταψήφιου τηλεφωνικού αριθμού θα αντιστοιχούσαν στον ταχυδρομικό κώδικα της κάθε περιοχής. Έτσι σήμερα αν κάποιος τηλεφωνήσει το 131 3085 έχει τηλεφωνήσει σε μία ανεξάρτητη πιτσαρία της γειτονιάς του και μπορεί να παραγγείλει την πίτσα που θέλει» εξηγεί ο Αιμίλιος.
Στόχος των δύο ομογενών επιχειρηματιών είναι μία ανεξάρτητη πιτσαρία από κάθε περιοχή της Αυστραλίας να συμμετάσχει στην κοινοπραξία τους και οι όροι συμμετοχής όπως αναφέρουν είναι τέτοιοι που κάνουν την πρόταση μία ιδιαίτερα επικερδή επιλογή για πολλές ανεξάρτητες πιτσαρίες.
«Η συνδρομή είναι μόνο $99 τον μήνα και εμείς τους προσφέρουμε άμεση στήριξη αλλά και πρόσβαση στο σύστημα έκδοσης παραγγελίας μέσω του διαδικτύου που έχουμε δημιουργήσει για τις πιτσαρίες που έχουν ήδη μπει στην κοινοπραξία» λέει ο Αιμίλιος.
Η αλήθεια είναι ότι η κοινοπραξία αυτή δίνει την ευκαιρία σε πολλές μικρές πιτσαρίες να αποκτήσουν παρόμοια ανταγωνιστική δύναμη με αυτά των μεγάλων αλυσίδων όπως Domino’s και Pizza Hut. Όπως μας εξηγεί ο Αιμίλιος αυτό είναι δυνατό γιατί σήμερα όλο και περισσότεροι καταναλωτές προτιμούν να παραγγείλουν την πίστα τους ηλεκτρονικά ενώ και ο τηλεφωνικός αριθμός είναι εύκολος για να τον θυμηθεί κανείς.
Η πολύ έξυπνη ιδέα του Αιμίλιου και του Παύλου και η επιχείρηση που έστησαν παράλληλα με την κατασκευή και προμήθεια των ειδών συσκευασίας πίτσας βραβεύτηκε πέρυσι με το πρώτο βραβείο μικρών επιχειρήσεων της Βικτώριας και όπως φαίνεται το τηλέφωνο όχι μόνο του Αιμίλιου και του Παύλου αλλά και πολλών ανεξαρτήτων πιτσαριών που μπήκαν στην κοινοπραξία τους έχει πάρει... φωτιά.
Ο Αιμίλιος δεν μας αποκαλύπτει την αξία του τηλεφωνικού αριθμού που οι δύο ομογενείς αγόρασαν πριν από δύο περίπου χρόνια. «Επιχειρηματικό μυστικό» μας λέει. Εντούτοις, από μια μικρή έρευνα αγοράς που κάναμε διαπιστώνουμε ότι ένας τέτοιος τηλεφωνικός αριθμός πληρώνεται ετησίως με περίπου $100,000 και η αξία του συν το χρόνω μπορεί να φτάσει μερικά εκατομμύρια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου