Προβολή Χωρίς τίτλο σε χάρτη μεγαλύτερου μεγέθους

Δευτέρα 6 Ιουνίου 2011

«Περήφανη για τα οπίσθιά μου»


   Τοποθετείται και.... προκαλεί η Κιμ Καρντάσιαν. Μιλώντας στο περιοδικό Cosmopolitan της Αυστραλίας, η 30χρονη καλλονή, αναφέρθηκε στο πιο σημείο του σώματός της, για το οποίο έχει γίνει γνωστή. Και μιλάμε για τα οπίσθιά της.
Η διάσημη τηλεπερσονα τόνισε πως δεν έχει πραγματοποιήσει κάποια χειρουργική επέμβαση για να αυξήσει το μέγεθός τους, ενώ δήλωσε περιφανή γι' αυτά.

«Είμαι μισή Αρμένισσα άρα τα μεγάλα οπίσθια τα κληρονόμησα από την οικογένεια του πατέρα μου. Είναι λίγο μεγαλύτερα από το συνηθισμένα, κάτι που σημαίνει ότι πρέπει να γυμνάζομαι περισσότερο από άλλες κοπέλες. Είμαι περήφανη για τα οπίσθια μου, Δεν έχω κάνει κάποια επέμβαση. Η μόνη φορά που επισκέφτηκα τον πλαστικό χειρουργό ήταν για να κάνω botox». 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου