Προβολή Χωρίς τίτλο σε χάρτη μεγαλύτερου μεγέθους

Δευτέρα 7 Μαρτίου 2011

Συνεχίζεται ο βομβαρδισμός δηλώσεων για τον έρωτα και πόσο καλά περνούν μαζί


   Ζέτα Μακρυπούλια και Μιχάλης Χατζηγιάννης συνεχίζουν να κρατούν μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας κρατώντας τον κόσμο σε αγωνία. Διεκδικώντας με αξιώσεις τους τίτλους «πιο
ερωτευμένο ζευγάρι της χιλιετίας» αλλά και «περισσότερες δηλώσεις για σχέση τα τελευταία 150 χρόνια» οι δύο καλλιτέχνες συνεχίζουν τον βομβαρδισμό δηλώσεων για το πόσο μεγάλη είναι η αγάπη τους και πόσο καλά περνούν.
«Δεν είχα σκοπό να το κρατήσω κρυφό για πάντα βέβαια, αλλά ήθελα το χρόνο μου. Από τη στιγμή που έχω αρχίσει και ζω κανονικά τη σχέση μου και τη ζωή μου -γιατί παλιότερα τη ζούσα στο σπίτι- αισθάνομαι ότι έπρεπε κάποια στιγμή να βγει και προς τα έξω. Έγινε αυτό που έπρεπε να γίνει, αλλά τώρα πρέπει να κρατηθούν χαμηλοί τόνοι και πάλι. Ωραία, είμαστε μαζί, όλα καλά, ευχαριστούμε πολύ» δήλωσε η Ζέτα με τον «βαρύτονο» πλέον Χατζηγιάννη να αντεπιτίθεται: «Δεν έχω κανένα πρόβλημα η Ζέτα να είναι η τελευταία και μακάρι να είναι. Έχω χορτάσει και δεν έχω απωθημένα. Κατά κάποιον τρόπο ενσαρκώνει και το πρότυπο που έχω εγώ από τη δική μου οικογένεια. Κάπως έτσι πρέπει να λειτούργησε υποσυνείδητα και καθοριστικά. Είναι μια τέτοια γυναίκα και χαίρομαι που είναι έτσι. Δεδομένου ότι είναι επώνυμο πρόσωπο, δύσκολα συναντάς τέτοιου είδους ανθρώπους που πέρα από την ιδιότητά τους έχουν σημείο αναφοράς την οικογένεια. Αυτό είναι απαραίτητο για μια σχέση τέτοιας συνθήκης». Πλέον οι αποδόσεις στο στοίχημα για το αν οι δηλώσεις Ζέτας-Μιχάλη ξεπεράσουν την Ιλιάδα έχουν πέσει δραματικά.
    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου