Προβολή Χωρίς τίτλο σε χάρτη μεγαλύτερου μεγέθους

Τετάρτη 22 Δεκεμβρίου 2010

WRC: Ο Priaulx οδήγησε το Mini WRC

Ο τρεις φορές Παγκόσμιος ρωταθλητής του WTCC, Andy Priaulx, συμπεριλαμβάνεται πλέον ανάμεσα στους οδηγούς που κατάφεραν να οδηγήσουν το νέο Mini Countryman WRC.

Ο Βρετανός οδηγός, είχε την ευκαιρία να οδηγήσει το αυτοκίνητο στην πίστα δοκιμών της Prodrive, λίγο έξω από το Banbury. Ο Priaulx, αποτελεί εργοστασιακό οδηγό της BMW στο WTCC και έχει δείξει
μεγάλο ενδιαφέρον για τους αγώνες Ράλλυ, είχε την ευκαιρία να οδηγήσει το αυτοκίνητο μετά από παρότρυνση του David Richards. Το Mini εφοδιάζεται με τον γνωστό υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 1.600 κ.εκ., με τον οποίο τη νέα χρονιά θα εφοδιάζονται και οι BMW 320 που θα χρησιμοποιήσουν οι ιδιωτικές ομάδες. Δίπλα στη σύντομη επαφή του Priaulx με το Mini, βρέθηκε ο Kris Meeke, ο οποίος όπως είναι γνωστό εδώ και αρκετούς μήνες αποτελεί τον έναν εκ των δύο εργοστασιακών οδηγών της ομάδας. Ο Priaulx, μετά από την επαφή του με το Mini, είπε: «Το διασκέδασα! Ήταν πολύ θετικό ότι δίπλα μου είχα τον Kris Meeke, ο οποίος κατάφερε να μου δείξει κάποια πράγματα, ενώ ήταν αρκετά θαρραλέος έτσι ώστε να κάτσει και δίπλα μου στη συνέχεια όταν πήρα εγώ τα πηδάλια. Το αυτοκίνητο ήταν πολύ καλό και πιστεύω ότι το πρόγραμμα θα έχει επιτυχία. Ήταν μία σπουδαία ευκαιρία αυτή που μου έδωσαν και θα ήθελα να ευχαριστήσω τον David Richards για αυτό».
Βέβαια, αμέσως ο Priaulx έσπευσε να τονίσει, ότι δεν πρόκειται να αλλάξει καριέρα σε αυτή την ηλικία: «Βέβαια, πριν αρχίσουν κάποιοι ενθουσιασμένοι να διαδίδουν φήμες περί αλλαγής από τους αγώνες πίστας στα Ράλλυ, θα ήθελα να τονίσω ότι απλά οδήγησα το αυτοκίνητο και δεν μπορώ να φανταστώ σε αυτό το σημείο της καριέρας μου τον εαυτό μου να προσπαθεί να τα βάλει με τους οδηγούς των αγώνων Ράλλυ». Ο Priaulx, έχει οδηγήσει κατά τη διάρκεια του Αγώνα των Πρωταθλητών τόσο το Ford Focus WRC, όσο και το Grande Punto S2000, δείχνοντας εξαιρετικά στοιχεία. Την νέα χρονιά, θα λάβει μέρος σε αγώνες αντοχής με την BMW GT2 M3.
Πάντως, η θέση του δεύτερου οδηγού της Mini όπως όλα δείχνουν καταλήγει στον Dani Sordo, και αυτό που απομένει είναι οι επίσημες ανακοινώσεις, οι οποίες και αναμένονται στο άμεσο μέλλον.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου