Προβολή Χωρίς τίτλο σε χάρτη μεγαλύτερου μεγέθους

Τρίτη 31 Μαΐου 2011

Θύμα ξυλοδαρμού η Ντούβλη

   Κακή κατάληξη είχε η βραδινή έξοδος για τη Μαριάννα Ντούβλη που έπεσε θύμα ξυλοδαρμού και τελικά βρέθηκε στο νοσοκομείο. Η πρωταγωνίστρια ερωτικών ταινιών την Δευτέρα το βράδυ πήγε σε γνωστό κλαμπ της παραλιακής. Όταν βγήκε διαπληκτίστηκε με δύο άνδρες που τελικά της επιτέθηκαν και την χτύπησαν άσχημα.

«Ήμουν σε γνωστό κλαμπ της παραλιακής μαζί με την ιδιοκτήτρια του κλαμπ και φίλη μου και πίναμε ποτό! Κάποια στιγμή βαρέθηκα και αποφάσισα να φύγω. Την ώρα που έβγαινα έξω από κλαμπ, και συγκεκριμένα στην είσοδο του μαγαζιού, ήταν δυο άντρες μεγάλης σωματικής διάπλασης. Τον ένα τον γνώριζα από το παρελθόν σε κάποια δουλειά που είχαμε συναντηθεί, τον άλλο δεν τον γνώριζα καθόλου» δήλωσε η Μαριάννα Ντούβλη και συνέχισε: «Εκείνη τη στιγμή η φίλη μου ξεκίνησε για πλάκα μια συζήτηση με τον έναν κι εκείνος με χιούμορ, όσο αυτό θεωρείται χιούμορ, μου είπε κάτι χυδαίο. Μου είπε ότι τον ήθελα ερωτικά κι εγώ εκείνη τη στιγμή επειδή αυτό ήταν αναληθές του είπα ότι μεταξύ άλλων δεν είναι καθόλου του γούστου μου σαν άντρας. Αυτό τον προσέβαλε χωρίς να του πω τίποτα άλλο μου λέει: «Είσαι πατσαβούρα και να πας να κρυφτείς να μη βγαίνεις τη μέρα έξω γιατί τρομάζει ο κόσμος». Εγώ νευρίασα πάρα πολύ. Θίχτηκα και του απάντησα: «Έτσι να μιλάς στη μητέρα σου όχι σε μένα». Τότε έγινε έξαλλος, με άρπαξε από τα μαλλιά με τραβούσε και με έσερνε, μπροστά σε όλο τον κόσμο που εκείνη την ώρα μπαινόβγαινε στο μαγαζί, και ο δεύτερος άντρας τον οποίο δεν γνώριζα μου έριξε μια κουτουλιά στο πάνω δεξί μέρος του κεφαλιού μου και μια μπουνιά στο δεξί μου μάτι, στο οποίο έχω αιμάτωμα και στο κεφάλι έκανα καρούμπαλο. Οι δυο τους, μπήκαν στο μαγαζί και όπως έμαθα έφυγαν από την πίσω πόρτα του προσωπικού. Αμέσως μετά καλέσαμε την αστυνομία, ήρθαν πήραν κατάθεση από εμένα και έκανα μήνυση κατ' αγνώστων γιατί δυστυχώς δεν είχα τα ακριβή τους στοιχεία. Σήμερα, θα πάω και στον ιατροδικαστή για να με εξετάσει και να έχω και εγγράφως το τι μου έχει συμβεί . Παράλληλα, προσπαθώ να βρω τα στοιχεία τους για να κάνω μήνυση ονομαστικά».
 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου