Προβολή Χωρίς τίτλο σε χάρτη μεγαλύτερου μεγέθους

Παρασκευή 8 Απριλίου 2011

Ο… ερωτευμένος Ροναλντίνιο


   Το χαμόγελο του βρήκε πάλι ο Ροναλντίνιο που δηλώνει ερωτευμένος με τη Φλαμένγκο. Ο «Ντίνιο» σε συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό Rolling Stone μίλησε για το πόσο καλά
περνάει στο Ρίο ενώ αναφέρθηκε και στο πάθος του για τη σάμπα, τη μουσική και τις γιορτές. Τέλος εξέφρασε και την επιθυμία του να αγωνιστεί στο Μουντιάλ του 2014 που θα γίνει στην πατρίδα του.
«Όταν ήμουν 15 ετών και βρισκόμουν σε προετοιμασία της Σελεσάο στην Τερεσόπολις, ένας συμπαίκτης με προσκάλεσε σπίτι του για το Σαββατοκύριακο. Όταν έφτασα πέτυχα μία γιορτή στο σπίτι, με δεκάδες άτομα να χορεύουν σάμπα και να με κάνουν να αισθάνομαι ένας από αυτούς. Εκείνη τη στιγμή κατάλαβα αμέσως ότι το Ρίο ντε Ζανέιρο ήταν το ιδανικό μέρος για μένα. Κάθε φορά λοιπόν που περνούσα από το Ρίο, όλοι μου έλεγαν ότι έπρεπε να πάρω μεταγραφή εκεί, επειδή η ψυχή μου είναι καριόκα. Και είχαν δίκιο. Αισθάνομαι ένα με την πόλη και τον κόσμο, αισθάνομαι ότι αυτό είναι το νέο μου σπίτι. Εδώ είμαι πολύ ευτυχισμένος, επειδή γεννήθηκα με τη σάμπα στο αίμα μου, και αυτό είναι το βασίλειο της διασκέδασης.
Αγαπώ τη μουσική, τις γιορτές και τον θόρυβο. Θα ήθελα το σπίτι μου να είναι πάντα γεμάτο από κόσμο» δήλωσε ο Ροναλντίνιο
Ο Βραζιλιάνος έχει καλεσμένη σπίτι του την αδερφή του Ντέιζι μαζί με τα νεογέννητα παιδιά της και για τη συγκατοίκηση αυτή τόνισε: «Είμαι λίγο στενοχωρημένος τελευταία επειδή υπάρχει τρομερή ησυχία αλλά τα ανίψια μου είναι πολύ μικρά και έχουν ανάγκη από ηρεμία».
Τέλος αναφέρθηκε στην απόφασή του να επιστρέψει στην πατρίδα μετά από 10 χρόνια στην Ευρώπη (αλλά και το όνειρο της συμμετοχής στο Μουντιάλ του 2014: «Το να παίζω ποδόσφαιρο είναι αυτό που αγαπώ περισσότερο και με κάνει ευτυχισμένο. Η Φλαμένγκο μου έδωσε την ευκαιρία να δείξω τις ικανότητές μου σε υψηλό επίπεδο, ο βασικός στόχος μου είναι να δώσω χαρά στους οπαδούς και να ξανακερδίσω θέση στη Σελεσάο επειδή θέλω να συμμετέχω στο Παγκόσμιο Κύπελλο του 2014».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου