Φυσικά και ο Μητροπολίτης Πειραιώς δε θα άφηνε αναπάντητα τα λόγια του υπουργού Χάρη Καστανίδη
Η κόντρα ανάμεσα στον μητροπολίτη Πειραιώς Σεραφείμ και τον
Χάρη Καστανίδη καλά κρατεί με τον τελευταίο λόγο να τον έχει προς το παρόν, ο Μητροπολίτης!
Αυτή τη φορά ωστόσο η μπάλα πήρε και τους δημοσιογράφους τους οποίους ο μητροπολίτης χαρακτήρισε «κατεγνωσμένους διατάκτες και υπεργολάβους του έντυπου και ηλεκτρονικού τύπου του διεθνιστικού σιωνιστικού λόμπυ» επειδή δεν υποστήριξαν την άποψή του!
Ο κ. Σεραφείμ στην επιστολή του αναφέρει για το «τερατούγημα» του νέου νομοσχεδίου του υπουργού Δικαιοσύνης το οποίο και εξασφαλίζει τη θρησκευτική ελευθερία:
«Ο εντελώς ασαφής όρος "εχθροπάθεια" που καθιερώνεται με το άρθρο 3 του νομοσχεδίου αναφερόμενος στην "καλλιέργεια και εξωτερίκευση αισθημάτων μίσους και "αντιπαλότητας", όπως στο άρθρο 2 του αυτού νομοσχεδίου επεξηγείται, δίνει το περιθώριο να ερμηνευθή η οποιαδήποτε επιστημονική η ιστορική άποψη ως επίθεση «κατά ομάδος ή προσώπου που προσδιορίζονται από την φυλή, το χρώμα, την θρησκεία, την εθνική η εθνοτική καταγωγή, το γενετήσιο προσανατολισμό, η κατά πραγμάτων που χρησιμοποιούνται αποκλειστικά από τις παραπάνω ομάδες η πρόσωπα» και ποινικοποιεί «οργουελικά» και κατά παράβαση κάθε δημοκρατικής έννοιας τον πολιτικό λόγο, την όποια επιστημονική άποψη, τη σκέψη, τις ιδέες ακόμη και τα συναισθήματα».
Σύμφωνα με τον Σεραφείμ το νομοσχέδιο με αυτό τον τρόπο προστατεύει ακόμα και τον σατανισμό και τη Σαϊεντολογία, αφού ο όρος «θρησκεία» έχει ασαφή όρια.
«Η πρόσφατη επίσκεψη στην Ελλάδα του Αντιπροέδρου και Υπουργού Εξωτερικών του Ισραήλ κ. Λίντερμαν καθώς και 70 επιφανών μελών του Εβραϊκού λόμπυλέγεται ότι είχε και στόχο την φίμωση και τον στραγγαλισμό κάθε ελεύθερης και αδέσμευτης φωνής που θα καταγγέλει και θα αποκαλύπτει την διαμονικής συλλήψεως μεθόδευσή τους για την επιβολή παγκόσμιας διακυβέρνησης και παγκόσμιας θρησκείας που ήδη διαδίδουν μέσω των μασονικών στοών σε όλη την υφήλιο και που αναφέρεται στον rex mundis που δεν είναι άλλος από τον δυσώνυμο Εωσφόρο.
Το άρθρο 4 του υπό ψήφιση νομοσχεδίου αποκαλύπτει την αληθή αιτιολογία της συντάξεώς του που δεν είναι άλλη από την προσπάθεια φίμωσης των λαών, όπως αποδεικνύεται από παρόμοιους νόμους που έχουν επιβληθεί στην Γαλλία (νόμος Gayssot) η πρόσφατα στην Ουγγαρία.
Αυτό όμως που δεν κατανοούν οι αφελείς συνοδοιπόροι των διεθνών «εντολέων» είναι το «άφιλο και το άσπονδο» αυτών, όπως πρόσφατα αποδείχθηκε πασιδήλως από την παρά τα ανωτέρω προκλητική και αναιτιολόγητη υποβάθμιση της πιστοληπτικής ικανότητας της χώρας μας κατά τρεις μονάδες από την σιωνιστικών συμφερόντων Αμερικανική εταιρεία Moody's, που προκαλεί τεράστια προβλήματα στην ανάκαμψη της οικονομίας μας», τονίζει ο Μητροπολίτης.
Φυσικά η επιστολή δε θα μπορούσε να μην περιέχει και μια κατά πρόσωπο απάντηση στον Καστανίδη, ο οποίος στην δική του απάντηση είχε απαντήσει με Καζαντζάκη («Άγιοι Πατέρες της Εκκλησίας, ελπίζω να πιστεύετε στο Θεό όπως και εγώ. Ο Χριστός μου, Αυτός που γνωρίζω εγώ, δεν ντρεπόταν να αναπνεύσει τον ίδιο αέρα και να πατάει το ίδιο χώμα με τη Μαρία Μαγδαληνή»):
«Όσον αφορά στο μάθημα θεολογίας που επιχείρησε να διδάξει ο κ. Υπουργός θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Εκκλησία ασφαλώς δεν είναι σύλλογος καθαρών αλλά κοινωνία μεταποιουμένων αμαρτωλών και μετανοούντων ανθρώπων και όχι εμμενόντων διαστροφέων της θεοσδότου ανθρωπίνης οντολογίας.
Πληροφοριακώς αναφέρομαι επιπροσθέτως ότι η Αγία Ισαπόστολος Μεγαλομάρτυς Μαρία η Μαγδαληνή δεν έχει κατά την Ευαγγελική διήγηση καμία σχέση με την αμαρτωλή γυναίκα που μετανοήσασα ένιψε με τα δάκρυά της τα πόδια του Κυρίου ολίγον προ του Πάθους, αλλά πρόκειται για την Μυροφόρο Αγία της Εκκλησίας μας, της οποίας η αδιαλώβητη χείρα βρίσκεται τεθησαυρισμένη στην Ι. Μονή Σίμωνος Πέτρας Αγίου Όρους, ευωδιάζουσα, θαυματουργούσα και έχουσα φυσική θερμοκρασία ανθρωπίνου σώματος.
Τέλος το να χρησιμοποιείται βέβαια ο Ν. Καζαντζάκης για να υποστηρίξει ένα προδήλως φασιστικό νομοσχέδιο δια του οποίου επιβάλλεται φασιστική λογοκρισία και ποινικοποιείται η ελευθερία της εκφράσεως αποτελεί πρωτοτυπία που δεν έχει προηγούμενο».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου