Προβολή Χωρίς τίτλο σε χάρτη μεγαλύτερου μεγέθους

Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου 2010

Τελικά η Φουρέιρα πάει Eurovision;

Μιλώντας στην κάμερα της εκπομπής «Πρωινό mou», η Ελένη Φουρέιρα αναφέρθηκε στη φημολογούμενη συμμετοχή της στην Eurovision και ξεκαθάρισε την κατάσταση.
 Αποκάλυψε πως δεν της έχει γίνει ακόμη επίσημη πρόταση, δεν έκρυψε όμως την επιθυμία της να μας εκπροσωπήσει στον ευρωπαϊκό διαγωνισμό τραγουδιού.
 «Μόλις μου γίνει επίσημη πρόταση, θα σας πω. Η αλήθεια είναι ότι το έχω ακούσει και εγώ, μου αρέσει πάρα πολύ αυτή η ιδέα, θέλω να το σκεφτώ πάρα πολύ σοβαρά, θέλω να νιώθω πολύ έτοιμη και να βρω το καταλληλότερο τραγούδι που υπάρχει για εμένα, για να μπορέσω και εγώ να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό. Παίζουνε πάρα πολλά ρόλο» είπε η
νεαρή τραγουδίστρια και πρόσθεσε πως θα ήταν μεγάλη της τιμή να πάει.

Όσο για τον Κωνσταντίνο Γαλανό και τις κοινές τους φωτογραφίες, η Ελένη αρκέστηκε να πει πως είναι μια ανερχόμενη star και θέλει να τη μάθει ο κόσμος για τη δουλειά της και όχι για τις σχέσεις της.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου