Προβολή Χωρίς τίτλο σε χάρτη μεγαλύτερου μεγέθους

Παρασκευή 24 Δεκεμβρίου 2010

«Έπιασαν τόπο οι προσπάθειες»


   Η Γωγώ Κοκλώνη αναδείχθηκε κορυφαία αθλήτρια της χρονιάς, 2010 από τον ΣΕΓΑΣ και μίλησε στην επίσημη ιστοσελίδα της Ομοσπονδίας, τόσο για την καθιέρωση του νέου διαγωνισμού, όσο και για τους επόμενους στόχους που βάζει στην καριέρα της.
«Είναι πολύ καλή ιδέα να βραβεύει ο ΣΕΓΑΣ τους κορυφαίους της χρονιάς. Ελπίζω να συνεχιστεί ο διαγωνισμός και να καθιερωθεί, γιατί είναι πολύ σημαντικό να σε επιβραβεύει η ίδια η Ομοσπονδία. Όσον αφορά εμένα θέλω να ευχαριστήσω όσους με ψήφισαν και με ανέδειξαν σε αθλήτρια της χρονιάς. Ουσιαστικά οι κόποι της φετινής χρονιάς έπιασαν τόπο με το γεγονός ότι αναγνωρίστηκαν από το κοινό, τους δημοσιογράφους, αλλά και την ίδια την Επιτροπή Υψηλού Αθλητισμού του ΣΕΓΑΣ».
Τι σου έμεινε από τη φετινή σου αγωνιστική παρουσία;
«Συνολικά ήταν η καλύτερη χρονιά που έχω
κάνει ποτέ. Αν και πλησιάζω τα 30, κατάφερα να τρέξω πολύ καλά και είχα την καλύτερή μου θέση που είχα ποτέ στην Σούπερ Λίγκα του Μπρούνο Ζάουλι, όπως μας είναι γνωστό, τώρα Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα Ομάδων που ήμουν 3η στα 100 μέτρα και σε Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα, όπου πήρα την 7η θέση στον τελικό των 100 μέτρων. Επίσης, ήταν σημαντικό ότι έτρεξα κοντά στο ατομικό μου ρεκόρ».
Ποια είναι τα επόμενα σχέδιά σου;
«Πρώτα ο κλειστός. Αυτή την περίοδο των γιορτών θα παραμείνω στη Λάρισα και από το νέο έτος θα κατεβώ στην Αθήνα για να συνεχίσω την προετοιμασία μου μέχρι να αρχίσει η περίοδος αγώνων στον κλειστό».
Θέλεις από τους πρώτους κιόλας αγώνες να πιάσεις το όριο για το Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα κλειστού;
«Δεν σκέφτομαι το όριο, αλλά σκέφτομαι τον τελικό στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα κλειστού στο Παρίσι. Θέλω να συνεχιστεί η προετοιμασία μου, χωρίς προβλήματα και από εκεί και πέρα περιμένω τους αγώνες. Δεν θέλω να πάρω μέρος μόνο σε ημερίδες και στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα, αλλά θα αναζητήσω και αγώνες στο εξωτερικό προκειμένω να συναγωνιστώ με ξένες αθλήτριες, όπου θα γίνουν και γρήγορες κούρσες που είναι σημαντικό για μένα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου