Προβολή Χωρίς τίτλο σε χάρτη μεγαλύτερου μεγέθους

Πέμπτη 16 Ιουνίου 2011

«Ζω απόλυτα δεσμευμένη και νιώθω παντρεμένη»


H Ζέτα Μακρυπούλια παρά τη μεγάλη επιτυχία που σημειώνει τον τελευταίο καιρό στη δουλειά της, δηλώνει συμβιβασμένη με την ιδέα ότι όλο αυτό που ζει είναι εφήμερο και δηλώνει στο περιοδικό Downtown ότι: «έχω βγει από νωρίς σε αυτή την δουλειά και διατηρώ την αίσθηση της επικινδυνότητας και της περιστασιακότητας της. Έχω πάντα στο μυαλό μου πως απότομα θα τελειώσει ή μπορεί να τελειώσει».

Μετά από ένα μεγάλο χρονικό διάστημα το οποίο πέρασε δουλεύοντας και μόνο, πλέον «θέλω να δώσω χρόνο στη σχέση μου. Η ζωή
δεν είναι μόνο να δουλεύουμε. Αυτό θέλω. Και γίνομαι περισσότερο επιλεκτική στις δουλειές για να έχω και προσωπικό χρόνο».

Το μόνιμο άγχος της είναι με το χρόνο: «να μου φτάσει. Να προλάβω. Να προλάβω να εξελίσσομαι και προσπαθώ γι΄αυτό διαρκώς».

Όσο για το ενδεχόμενο να παντρευτούν με τον Μιχάλη Χατζηγιάννη; «γάμος δεν είναι αυτό που ζω; δεν ξέρω τι διαφορά μπορεί να υπάρχει. Η τελετή; όταν ζεις με έναν άνθρωπο, μοιράζεσαι την καθημερινότητα, κάνεις κοινά σχέδια, δεν είναι γάμος; Δεν νιώθω να διαφέρει η ζωή μου πολύ απ΄αυτό. Ζω απόλυτα δεσμευμένη και νιώθω παντρεμένη».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου