Η προώθηση του ελαιολάδου, με εγγυημένη ποιότητα και τυποποιημένη μορφή αντί χύμα, αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο της στρατηγικής που πρέπει να χαραχτεί, για την προώθηση του προϊόντος. Οι επισημάνσεις αυτές γίνονται στο πόρισμα της ομάδας Εργασίας, που είχε συσταθεί από τη νομαρχία
Χανίων, η οποία κατέθεσε τις προτάσεις της, προκειμένου να αποτελέσουν έναν «μπούσουλα» για την αιρετή Περιφέρεια Κρήτης.
Όπως επισημαίνεται, είναι χαρακτηριστικό ότι σήμερα το τυποποιημένο προϊόν καλύπτει μόλις το 25% στη συνολική ζήτηση στο εσωτερικό της χώρας, ενώ το χύμα και το ανώνυμο προϊόν περίπου το 75%, ενώ στη χώρα μας ο όγκος της εσωτερικής κατανάλωσης ελαιολάδου σε τυποποιημένη μορφή είναι περίπου 45 με 50 χιλιάδες τόνους και οι εξαγωγές επώνυμου ελληνικού ελαιολάδου ανέρχονται στους 15 με18 χιλιάδες τόνους. Στην Κρήτη μόνο παράγονται 100 με 120 χιλιάδες τόνοι ελαιολάδου, ενώ η κατανάλωση φθάνει τα 25 κιλά κατά κεφαλή.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου