Προβολή Χωρίς τίτλο σε χάρτη μεγαλύτερου μεγέθους

Σάββατο 26 Μαρτίου 2011

Παράτησε την καριέρα, για να αφοσιωθεί στο παιδί της


Σε μια στοργική, παραδοσιακή και υπερπροστατευτική μητέρα έχει εξελιχθεί η Έλενα Ασημακοπούλου. Η όμορφη και ταλαντούχα ηθοποιός, η οποία είναι παντρεμένη με τον ποδοσφαιριστή Μπρούνο
Τσιρίλο, έχει αφοσιωθεί αποκλειστικά στην οικογένειά της και, όπως λέει, το απολαμβάνει!

Έχοντας ένα κοριτσάκι 3 μηνών, η Έλενα παραδέχεται ότι το μόνο που τη νοιάζει είναι να είναι κοντά στον άνδρα της και στο παιδί της: «Είναι πολύ νωρίς ακόμα. Είναι μόλις 3 μηνών και με έχει συνέχεια ανάγκη. Δεν θα μπορούσα να την αφήσω ούτε λεπτό».

Με τον Μπρούνο Τσιρίλο μένουν στη Θεσσαλονίκη αυτό το διάστημα. Ωστόσο, αν χρειαστεί να μετακομίσουν στο εξωτερικό για τις επαγγελματικές του υποχρεώσεις, δηλώνει έτοιμη να τον ακολουθήσει και να τα παρατήσει όλα εδώ: «Δεν θα ήθελα σε καμία περίπτωση να χαλάσω την οικογένειά μου. Δεν θα μπορούσα να του στερήσω τη μικρή και να χάνει τις στιγμές της».

Η καθημερινότητα με το μωρό είναι δύσκολη, όμως τη βοηθά και ο σύζυγός της, που ασχολείται πολύ με την κορούλα τους: «Όλη την ημέρα είμαστε μαζί. Όταν είναι σπίτι και θέλω να κάνω δουλειές, επειδή δεν έχω βοήθεια, με βοηθά. Τα κάνω όλα στο σπίτι» λέει η όμορφη ηθοποιός.

Μάλιστα, αποκαλύπτει ότι δεν έχει καθόλου χρόνο πια να ασχοληθεί με τον εαυτό της: «Στο σπίτι είμαι με μια κοτσίδα και με μια φόρμα. Δεν είμαι υπερπαραγωγή. Δεν έχω χρόνο καθόλου», αν και «δεν έχω παράπονο, δεν με νοιάζει που είμαι έτσι».

Όσο για το σε ποια γλώσσα συνεννοούνται με τον άνδρα της; «Μιλάμε λίγο απ' όλα. Λίγο Ελληνικά, λίγο Αγγλικά. Όλα γίνονται μισά. Έχει πολλή πλάκα. Δεν τσακωνόμαστε. Είμαστε 4,5 χρόνια μαζί και έχουμε τσακωθεί 2-3 φορές».

ΠΗΓΗ: Star

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου