Προβολή Χωρίς τίτλο σε χάρτη μεγαλύτερου μεγέθους

Δευτέρα 13 Ιανουαρίου 2014

Χρήστος Χριστοδουλόπουλος: επίσημη ανακοίνωση υποψηφιότητας

Αφουγκραζομενος την αγωνία και επιθυμία πολλών συμπολιτών μας και πλαισιωμένος απο άτομα κοινωνικά και επαγγελματικά καταξιωμένα και σε συνδυασμό με την αγάπη που έχω για τον τόπο αυτόν και τους συμπολίτες μου γνωστοποιώ την Υποψηφιότητα μου στις επερχόμενες Δημοτικές εκλογες του Μαΐου, ως Δήμαρχος για τον Δήμο Ηλιδας.
Προσφέρω τις δυνάμεις, τις γνώσεις, την εμπειρία, την διάθεση, την θέληση και τις δυνατότητες μου για την κοινωνική αναδιοργάνωση με στόχο την τοπική οικονομική ανάπτυξη.
Καλώ κοντά μου όποιον φίλο και οποία φίλη επιθυμεί, ανεξάρτητα ιδεολογικοπολιτικής τοποθέτησης, να συμπορευτούμε ενωμένοι για το Δήμο Ηλιδας. 
Με πλεόνασμα ιστορικής ευθύνης και συγκεκριμένης πολιτικής διαδρομής απο τη μέχρι τωρα συμμετοχή μου στα κοινά, προσπαθώ πάντοτε να λειτουργώ ως καταλύτης για την επιλυση προβλημάτων του Δήμου μας και της ευρύτερης περιφέρειας διατηρώντας στο ακέραιο, την ανάγκη για έξοδο απο την κρίση και διαμόρφωση νέας φωνής, νέας ελπίδας.
Το εγχείρημα ούτε απλό ειναι ούτε εύκολο.
Χρειάζεται συλλογική δράση, αίσθημα ευθύνης, αναθεώρηση αξιών και προτεραιροτητων. 
Να προσπαθήσουμε να αναζητήσουμε μαζί το καλύτερο για το περιβάλλον και τα προβλήματα  των πολιτών του Δήμου Ηλιδας.
Να διαχειριστούμε τις δραματικές συνέπειες των Μνημονιων ενωμένοι με Δημοκρατία και διαφάνεια.
Σε έναν αγώνα με τους πολίτες για τους πολίτες.
Σε έναν αγώνα με στοχευμένες δράσεις με κοινωνικο περιεχόμενο προκειμένου να ξανακερδισουμε την εμπιστοσύνη των πολιτών. Για ένα περιβάλλον λειτουργικό, ομορφότερο, ζωντανό. 
Για το δικαίωμα στη δουλειά, στην εκπαίδευση, στην ζωή και στην αξιοπρέπεια.
Με εκτίμηση,
 Χρήστος Χριστοδουλόπουλος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου