Προβολή Χωρίς τίτλο σε χάρτη μεγαλύτερου μεγέθους

Τρίτη 21 Δεκεμβρίου 2010

Lady Gaga: Είμαι οργισμένη και απογοητευμένη


Το κύμα κακοκαιρίας που πλήττει την Ευρώπη τις τελευταίες ημέρες στάθηκε η αφορμή για την ακύρωση της προγραμματισμένης για την Κυριακή συναυλίας της ερμηνεύτριας του «Bad Romance» στο Παρίσι.

Η αντισυμβατική ποπ τραγουδίστρια δήλωσε «απογοητευμένη» από τις συνθήκες που προκάλεσαν την ακύρωση της ζωντανής της εμφάνισης και διευκρίνισε μέσω του Τwitter:
«Και τα 28 φορτηγά που μεταφέρουν τον εξοπλισμό για την περιοδεία μου κρατήθηκαν από τη γαλλική κυβέρνηση για
26 ώρες, ενώ δύο υπάλληλοί μου συνελήφθησαν στην προσπάθειά τους να μπουν στο Παρίσι ώστε να μπορέσουμε να στήσουμε την παράσταση.
Είμαι οργισμένη και απογοητευμένη. Είναι άδικο απέναντι σε εμένα και τους θαυμαστές μου. Ρώτησα αν μπορεί να γίνει μια πιο λιτή παρουσίαση του σόου, αλλά δεν υπάρχει ηχητική εγκατάσταση ούτε παροχή ρεύματος. Όλα έχουν περιοριστεί λόγω του πάγου. Είμαι λυπημένη, θυμωμένη και δυστυχισμένη».
Η συναυλία της πάντως στη γαλλική πρωτεύουσα, που θα είναι και η τελευταία επί ευρωπαϊκού εδάφους στο πλαίσιο της «Monster Ball» περιοδείας της, αναμένεται να πραγματοποιηθεί- εκτός απροόπτου- το βράδυ της Τρίτης.



ΠΗΓΗ: Yupi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου